Linksys WRT54GS v5.1 og alternativt Firmwa~
Fra : Torben

Dato : 13-12-07 11:51

Hej NG,
har købt den forkerte version (v5.1) og ville eksperimentere lidt med
alternativ SW, er der andre muligheder end dem nævnt i 2.12.07 Firmware
upgrade nedenfor, som alle kræver v1-4 ?
mvh Torben

Fra : Jens G

Dato : 13-12-07 15:35

On Thu, 13 Dec 2007 11:50:48 +0100, "Torben" <trax@tdcadsl.invalid.dk>
wrote:

>Hej NG,
>har købt den forkerte version (v5.1) og ville eksperimentere lidt med
>alternativ SW, er der andre muligheder end dem nævnt i 2.12.07 Firmware
>upgrade nedenfor, som alle kræver v1-4 ?

Ud fra hvad jeg har kunnet læse mig til, kan du benytte DD-WRT Micro.

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Torben

Dato : 13-12-07 21:20

Jens G wrote:

> Ud fra hvad jeg har kunnet læse mig til, kan du benytte DD-WRT

Hej Jens,
tak for info - det vil jeg efterforske
mvh Torben