E-Mail
webnoob 5265
Aktiv stavekontrol virker ikke?
Fra : Ukendt

Dato : 13-12-07 17:03

Jeg går ud fra at aktiv stavekontrol i TB skulle virke som i Words?
F. Eks med understregninger af forkert stavede ord.
Jeg har i "indstillinger" - "redigering" vinget : anvend aktiv
stavekontrol, men det virker slet ikke.
Dderimod virker: Udfør kontrol før afsendelse OK.

med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-07 17:06

Mr. Mox skrev:
> [...]
> stavekontrol, men det virker slet ikke.
> Dderimod virker: Udfør kontrol før afsendelse OK.

Dog fandt den ikke de to D'er i derimod!!!

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 13-12-07 18:15

Mr. Mox wrote:
> Jeg går ud fra at aktiv stavekontrol i TB skulle virke som i Words?

> med venlig hilsen Mr. Mox

Når du skriver >valgmugligheder >flueben ved aktiver stavekontrol.
--
ad

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 13-12-07 18:22

Mr. Mox wrote:
> [...]
> F. Eks med understregninger af forkert stavede ord.
> Jeg har i "indstillinger" - "redigering" vinget : anvend aktiv

Når du skriver "ny meddelelse" >valgmugligheder >flueben ved aktiv
stavekontrol.

--
ad

Fra : kristian mikael de f~

Dato : 14-12-07 12:03

On Thu, 13 Dec 2007 17:03:28 +0100, "Mr. Mox" <moxyliusatnrdcdotdk>
wrote:

>Jeg går ud fra at aktiv stavekontrol i TB skulle virke som i Words?

Ja, men som jeg netop har skrevet om i et andet indlæg "retter" den
nogen gange noget rigtigt til noget forkert.
Det er meget irriterende.

kmo