Fra : Poul-Erik Hansen

Dato : 12-12-07 17:08

Fra: "Poul-Erik Hansen" <peh@mknet.dk>
Til: "lh" <com@comhere.dk>
Emne: Re: pulserende vejrtrækning
Dato: 12. december 2007 08:22

Hej lh

Allerførst tak for dit svar/indlæg.
Var ved lægen i går og fik konstanteret spiserørsbrok. En egentlig
undersøgelse af maven og spiserøret fik jeg foretaget i år 2002, hvor jeg
havde den "lille blodprop" fordi man skulle udrede mine brystsmerter.
Beskeden om "brokket" får jeg så først nu, idet lægerne fra sygehuset
dengang havde skrevet besked til min egen læge, som ikke fandt det
nødvendigt at igangsætte behandling da jeg ikke havde mine nuværende gener.
Behandlingen består i at nedsætte mavens -for store produktion af syrer.
præp.:pantoloc anbefalet med en tbl.dagligt.
Pulserende smerter i brystet kan åbenbart betyde mange ting - og alså ikke
altid at det er hjertet der er noget galt med -MEN NETOP DERFOR må lægen
altid udrede om det er det ene eller andet. Det kan f.eks også være såkaldte
bronkospasmer der netop føles som pulserende.

Med ønsket om en glædelig jul