TJEK LIGE TDC-INTERNET REGNING
Fra : ole Pedersen

Dato : 13-07-01 21:46

Lige en opfordring til TDK Internet kunder.

Jeg har Netexpress og efter at Teledanmark har delt selskaberne op kan de
åbenbart ikke finde ud af at lave faktura for tiden.

Måske du også skulle tjekke hvad du har fået af regning fra dem.

Jeg har fået 2 fakturaer med fejl i. Samme fejl har en anden person i min
familie fået magen til. Mon ikke andre så også har fået samme fejl.

Jeg fik pludselig en faktura for kvartalsabonnement for perioden
06.06.2001 - 30.06.2001 selvom den var betalt pr. 01.06.2001 i min april
kvartals faktura for telefonregningen til Tele Danmark.

Et par dage i forvejen havde jeg fået en kvartalsfaktura for 01.07.2001 -
30.09.2001 til kr. 1.047,00 for NetExpress 128/256. Førhen gav jeg kun
897,00.

Jeg mailede ind om begge fakturaer. De beklagede at jeg havde fået regning
på noget jeg tidligere havde betalt for og at dette ville blive tilbageført
på næste telefonregning.

Ang. stigningen fik jeg besked på at det var fordi at det 1.år på NetExpress
var gratis abonnement, hvilket jeg skam godt var klar over. Dette betyder 50
kr. billigere pr. måned. Jeg fik besked på at dette nu var udløbet.

Men nej, jeg havde da ikke haft NetExpress i 1 år endnu. Jeg måtte igen
skrive ind for at spørge til hvor mange måneder TeleDanmark Internet har i
deres kalenderår.
Jeg fik så svar at det måtte de beklage, det havde de ikke kontrolleret, og
jeg havde da ret i at jeg endnu havde 2 måneder tilbage.

Utroligt men sandt, så tjek lige de fakturaer I har fået fra det nye TDC
Internet.

Mvh.
Ole

Fra : P.C.

Dato : 13-07-01 22:43

ole Pedersen skrev i meddelelsen
<3b4f5da7$0$293$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Lige en opfordring til TDK Internet kunder.

Jamen så skulle du prøve at være Telia kunde, og få advide, at fjernopkald iooe
er fjernopkald, hvis man er Telia 1010 kunde med en internetopkobling, --- tre
uafhængige kundesupportere eller servicemedarbejdere bedyrede at det alligevel
var næropkald fordi sådan virkede det når man ringede til en Telia central i
jylland.
At T.d så stadig regnede det for fjernopkald er så åbentbart ikke Telia's skyld,
selvom det jo netop var for at undgå dette at du var 1010 registrert kunde, ved
t.d jo nok ikke noget om ; -------- rod er det når man får regninger der ikke
har været med i total opgørelser selvom man rykker tre gange pr mail ? eller er
det hvis der ikke bliver svaret på det man spørger om, ------ altså om der ikke
var tale om misinformasion fra de Telia medarbejdere der bedyrede, at Telia
virkede i de _adskillige_ år jeg har brugt Telia.
Nå men når man har været længe til søs, bliver alle forbannet på kokken.
(citat af Sandemose).
Have a nice day.
P.C.

Fra : Allan Joergensen

Dato : 14-07-01 08:00

P.C. <per.corell@privat.dk> wrote:

> [...]
> var næropkald fordi sådan virkede det når man ringede til en Telia central i

Hvis man anvender 1010 er prisen den samme uanset hvilket opkaldsnummer
man bruger.

--
Allan Joergensen (AJ1382-RIPE) - [DW] on the Undernet
Homepage: <URL:http://www.nowhere.dk/>

Fra : P.C.

Dato : 14-07-01 08:53

Hi.

Allan Joergensen skrev i meddelelsen ...

>Hvis man anvender 1010 er prisen den samme uanset hvilket opkaldsnummer
>man bruger.

Netop hvad vi fik advide ; ------- man skulle blot være tilmeldt 1010 og så var
det ligegyldigt hvilken "Telia central" man ringede op til _uden_ at sætte 1010
foran, -------- fordi sålænge det var "indenfor" Telia villd det være lokal
takst.
Grunden til at vi havde fat på tre forskellige medarbejdere, var at vi havde en
gammel dreje telefon og men den brugte vi sjældent og det er jo ikke nemt med
1010 på en drejetelefon.
Men _det_ var ikke noget problem på internet forbindelsen, der behøvede vi ikke
1010 blot vi ringede til en Telia centra.

P.C.

Fra : Dennis Jensen

Dato : 14-07-01 08:57