Gang i maven :-))
Fra : pwh

Dato : 11-12-07 19:24

Angel den lille tyvetøs havde idag forgrebet sig på en pose HUSK,
det er et naturligt afføringsmiddel for dem der ikke kender det.
Jeg har aldrig før aldrig set en hund skide så meget som hende

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-12-07 20:32

> [...]
> det er et naturligt afføringsmiddel for dem der ikke kender det.
> Jeg har aldrig før aldrig set en hund skide så meget som hende

LOL Jamen så ka' hun jo lære det ka' hun.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : pwh

Dato : 11-12-07 21:44

Tove Krieger, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse
>

> LOL Jamen så ka' hun jo lære det ka' hun.

Tvivler

/Jens

Fra : Kim Christensen

Dato : 11-12-07 14:00

On 11 Dec., 21:43, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

> Tvivler

Jeg tvivler også. For nogen uger siden fik Happy the Flapøre ædt et
tyggetov som var 70 cm langt og 2 cm tykt. Han havde det dårligt, men
det kom ud ved egen hjælp. Præcist en uge senere blev han meget sig,
og måtte indlægges på dyrehospitalet. Det lykkes at få ham til at
besørge et tyggetov på 90 cm længde og 3 cm tykkelse. Jeg er ikke et
øjeblik i tvivl om at han ville gøre det igen. Men en mundkurv var
billigere end dyrlægeregningen. haha, SÅ kan han lære det!

HIlsen Kim

Fra : Winther

Dato : 12-12-07 08:45

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
øjeblik i tvivl om at han ville gøre det igen. Men en mundkurv var
billigere end dyrlægeregningen. haha, SÅ kan han lære det!

åh Kim, det er altså ikke nem at tygge tyggetov med mundkurv på

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-07 21:06

> Angel den lille tyvetøs havde idag forgrebet sig på en pose HUSK,
> det er et naturligt afføringsmiddel for dem der ikke kender det.
> Jeg har aldrig før aldrig set en hund skide så meget som hende

Stakkels vuf og det må da have været en tør omgang for hende.

Fra : pwh

Dato : 11-12-07 21:44

Buffy, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse
>
> Stakkels vuf og det må da have været en tør omgang for hende.

Håber jeg

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 12-12-07 09:04

> [...]
> det er et naturligt afføringsmiddel for dem der ikke kender det.
> Jeg har aldrig før aldrig set en hund skide så meget som hende

Det kunne jo så være, du skulle give hende en æske af og til, for Husk er jo
så at sige, et mindre mirakelmiddel, der både løsner forstoppelser, og
stopper diarre.... Så siden der kom rigtigt gang i maven, kan hun jo have
trængt til det længe.... Men det har da en trøst... Det har ingen dårlige
bivirkninger, når man ser bort fra..... En fornyet appetit

M.V.H....Benny..

Fra : pwh

Dato : 12-12-07 09:37

Benny Mortensen, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Det kunne jo så være, du skulle give hende en æske af og til, for
> Husk er jo så at sige, et mindre mirakelmiddel, der både løsner
> forstoppelser, og stopper diarre....

Det er et genialt middel som altid bør værer i husholdningen

> Så siden der kom rigtigt gang i
> maven, kan hun jo have trængt til det længe.... Men det har da en
> trøst... Det har ingen dårlige bivirkninger, når man ser bort
> fra..... En fornyet appetit

Der er rigeligt med fibre i den kost hun får til dagligt,
helt overflødigt at tilsætte yderligt.

/Jens