Windows Mail error efter ACRONIS restore
Fra : Per Pedersen

Dato : 12-12-07 12:39

Har lavet en ny Windows Vista installation og sat Mail op så det fungere.
Men efter at have forsøgt restore af gamle mail med ACRONIS 10 virker
Windows mail ikke mere.
Den siger: Kontakt personer kunne ikke inlæses
Og så computer ikke har nok hukommelse eller disk fyldt "der
er over 200GB"
Og så til at mail ikke kunne startes fordi msoe.dll ikke kan
initialeseres

Har har Windows geninstalleret igen men stadig samme fejl
Har nogen en ide hvad der er galt

NB: Hvordan kan jeg reinstallere Windows mail uden at geninstallere hele
Vista :)

Fra : Per Pedersen

Dato : 12-12-07 19:49

Hej

Jeg har nu opgraderet ACRONIS til ver 11, lavet en backup af min gamle
Windows mail med den nye version.
For så at lave en hel ny Vista installation med ACRONIS 11 og installerede
da min backup og den ødelægger igen Windows mail lidt træls.

Det er godt jeg stadig har den gamle disk, men det er da ikke betrykkende
med sådan en backup !!

Mvh
Per