Flytning af e-mails fra Outlook Express ti~
Fra : Claus E Beyer

Dato : 09-12-07 19:12

Når jeg skulle flytte e-mails mellem Outlook Express på to maskiner foregik
det nemt og smertefrit med at flytte filerne i lagringsmappen fra det ene
OuEx til lagringsmappen i det andet OuEx-program.

Når jeg flytter e-mails fra OuEx til Windows Mail skal de importeres af
Windows mail, og det tager for det første lang tid og dernæst sker der det
at en hel del af e-mailene mister deres oprindelige dato, og lægger sig som
nogle af de sidste e-mails som modtaget den dato, hvor jeg foretog
importen.

Efter her i NG at have givet udtryk for mine problemer med at flytte
E-mails fra Outlook Express på den stationære pc til Windows Mail på den
nye Vista (Business) bærbare, var der en der foreslog mig at bruge Windows
Live Mail.

Hvad er Windows Live Mail? Gemmer den også mails m.v. på pc'en eller er det
noget med at mails bliver gemt på nettet i Windows Live Mail?

(det irriterer mig, at man ikke kan køre Outlook Express på Windows Vista)

Claus