Kasteskyts
Fra : Bo Warming

Dato : 11-12-07 11:04

Lørdag eftermiddag mens jeg ikke var hjemme, beretter en lejer at en muslim
skabte hul i hns rude med luftpistol.
Men kun yderste forsatsrude er hullet og der ligger intet projektil i
mellemrummet mellem de to ruder
Derimod ligger der en tyve gram mursten-stykke 5 cm udenfor.
Mon ikke der er smidt sten og truet med pistol?

14 timer senere så jeg TV og hnørte glas knuses i mit drivhus og så flammer
og gik ud med vand og slukkede ilden og fandt flere sodavandsflasker der
næsten var pulveriseret ved at vand var kommet på dem og de har været varme
af - formodentlig petrollieums ild i dem
Er det molotov når intet klæde i flaskehalsen.?
Hvis gentagelser og mod det nu hullede 1 sals vindue, hvordan kan man så
undgå ildebrand - andet end ikke at have tøj og aviser liggende fremme?

Hvis professionelt brandattentatforsøg mod 1 sal, vil der vel være
tøj.lunte på ½-2 gange flaskes længde?

Hvad gør man andet end at få stærkt plastik om vinduerne? og fraråde
brandbar-ting opbevaring?

Fra : John Doe

Dato : 11-12-07 12:46

> Lørdag eftermiddag mens jeg ikke var hjemme, beretter en lejer at en
> muslim skabte hul i hns rude med luftpistol.

Var det en person han kendte? Stoppede de begge op og begyndte at konversere
om deres region? Medbragte han en koran?
Eller hvordan kan man se at folk er muslimer? En omskåret penis kan vel lige
så vel tilhøre en jøde.

> Hvad gør man andet end at få stærkt plastik om vinduerne? og fraråde
> brandbar-ting opbevaring?

Det nemmeste er nok ikke at blive uvennere med folk.

Fra : Vidal

Dato : 11-12-07 14:01

John Doe skrev:

> Var det en person han kendte? Stoppede de begge op og begyndte at konversere
> om deres region? Medbragte han en koran?

BW plejer at boltre sig i dk.politik. I den gruppe
bliver enhver dårlig handling automatisk tilskrevet
muslimer. Det er sandsynligvis det, der gør sig
gældende.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Mendoza

Dato : 16-12-07 12:07

Fra : Bo Warming

Dato : 16-12-07 13:11

"Mendoza" <ostemad@okseurin.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Man behøver ikke se meget julekalender for at vide at især muslimer kalder
fjender for "bøsseludere"

Fra : Bo Warming

Dato : 11-12-07 16:36

"John Doe" <john@doe.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> lige så vel tilhøre en jøde.

> Det nemmeste er nok ikke at blive uvennere med folk.
Ja ytringsfrihed er afskaffet med muslimimport

Når mellemøstligt udseende personer bliver forarget over tekster på mit
plankeværk og i sommers gik ind i min private have og slog mig var det nok
muslimer

En lejer, der så rudeknuser denne og forrige måned så ham true

Fra : Mendoza

Dato : 16-12-07 12:04

John Doe wrote:

> [...]
> konversere om deres region? Medbragte han en koran?
> Eller hvordan kan man se at folk er muslimer? En omskåret penis kan

Det forlyder han råbte allah er stor under udåden.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-12-07 13:09

> Det forlyder han råbte allah er stor under udåden.

Siden jeg hængte Dannebrog på mit tag har der været strøm af biler med
ungmuslimbander - mellemøstlig etnicitet at dømme udfra sprog og fjæs

Mine lejere så dag og nat angreb sidste lørdag og beskriver dem som
ikke-typisk jødiske - klart jihad-typer
Der er kraftig gadelampe og bålet de lavede i drivhuset med molotovs gav
også lys

Ved sommerens rudeknusninger har de givet fingeren til lejerne som de gerne
vil i slagsmål med - mig råber de "bøsseluder" til og foragter for meget til
at de gider angribe min gamle svage person - håber jeg.
En af lejerne har engang med min meterlange forhammer jaget en angriber væk
og derved givet dem blod på tanden - øv
inat var det en uge siden så jeg turde ikke sove, men intet skete - py ha

Men jeg kan da ikke udelukke at det var Jonni ban den der havde sminket sig
og klædt sig ud - de opførte sig ikke som japanske jacuzas der lægger
visitkort når de lempeligt har brækket sig ind for at komme med incasso
trusel.

Fra : Martin Andersen

Dato : 16-12-07 14:08

Bo Warming wrote:
> Siden jeg hængte Dannebrog på mit tag har der været strøm af biler med
> ungmuslimbander - mellemøstlig etnicitet at dømme udfra sprog og fjæs

Eller danskere der synes du sviner flaget til.