Bitter (nordsøolie)
Fra : Allan

Dato : 09-12-07 08:35

jeg søger en erstatning til Nordsøolie'en har prøvet :
1 enkelt
gammel dansk
arnbitter
jägermeister

men ingen har den lakridssmag som nordsø'en havde er der nogle der har et
forslag ?

Fra : Max

Dato : 09-12-07 09:09

Hej Allan

> jeg søger en erstatning til Nordsøolie'en har prøvet :

Kan man ikke købe det mere ?

--
Mvh Max

Fra : Allan

Dato : 09-12-07 09:07

> Hej Allan

> Kan man ikke købe det mere ?

nej den er udgået

Fra : Max

Dato : 09-12-07 10:05

Hej Allan

> nej den er udgået

Ja, det er jo kedeligt når man nu godt kan lide de, jeg
har da smagt den, men husker overhovedet ikke smagen.

Men måske kan dem her hjælpe dig, skriv til dem og spørg

http://www.maarsletsnaps.dk

--
Mvh Max

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-12-07 12:43

"Allan" <allan.korsgaard(.minus.dette)@mail.dk> skrev i en meddelelse

> men ingen har den lakridssmag som nordsø'en havde er der nogle der
> har et forslag ?

Lav den selv. Engelsk lakrids og vodka - så er den hjemme.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 10-12-07 12:21

Jens Bruun wrote:
> "Allan" <allan.korsgaard(.minus.dette)@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Lav den selv. Engelsk lakrids og vodka - så er den hjemme.

Næsten

Den rigtige opskrift fra Fanø er:

1 fl. Brøndums Akvavit.
1 stang Engelsk lakrids (10-12 cm lang)

- Tap så meget snaps af Brøndum'en at den Engelske lakrids kan komme ned i
flasken.

- Prop til igen og stil flasken på køkkenbordet.

- Giv flasken en god ryster hver gang du kommer indenfor rækkevidde de næste
tre uger.

Ved servering rystes flasken før skænkning og Nordsøolien drikkes i et drag
da der ellers vil være for meget bundfald.

Ebbe

Fra : Allan

Dato : 10-12-07 16:39

> Den rigtige opskrift fra Fanø er:
>
> 1 fl. Brøndums Akvavit.
> 1 stang Engelsk lakrids (10-12 cm lang)

skal prøves men tror ikke at den får den rigtige tykke lakrids smag

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 11-12-07 12:17

Allan wrote:

> skal prøves men tror ikke at den får den rigtige tykke lakrids smag

Den angivne mængde af Engelsk lakrids er naturligvis vejledende. Man er
velkomme til at putte mere i.

Ebbe

Fra : Davidsen

Dato : 10-12-07 10:22

Der er jo ellers flere steder, der gerne vil sælge Nordsø Bitter på
nettet. Er det ikke den rigtige?

Mvh
Davidsen

Fra : Allan

Dato : 10-12-07 19:31

"Davidsen" <tcdavidsen@gmail.com> skrev i meddelelsen
Der er jo ellers flere steder, der gerne vil sælge Nordsø Bitter på
nettet. Er det ikke den rigtige?

1. tror mange ikke har flasker tilbage
2. købe glas over nettet som så skal transpoteres via post (nej tak) ved
godt at man har gode indpakningsmuligheder men stadig nej tak

Fra : Max

Dato : 10-12-07 19:45

Hej Allan

> 2. købe glas over nettet som så skal transpoteres via post (nej tak)
> ved godt at man har gode indpakningsmuligheder men stadig nej tak

Ikke at det har noget med nordsøolie at gøre, men vi har i firmaet
sendt nogle tusinde flasker rundt i europa med post og jeg har aldrig
hørt at nogen af dem er gået i stykker.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-07 10:11

klip

> 2. købe glas over nettet som så skal transpoteres via post (nej tak)

klip

Jeg har i 2007 sendt ca. 300 pakker med øl og ølglas med posten og kun 1
(een) pakke blev ødelagt. Så det kan godt lade sig gøre Jeg vil
ihvertfald ikke have nogen betænkeligheder ved at bestille sådanne varer
online.

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Martin Toulstrup

Klik dig ind på mine websites:

www.humlehimlen.dk
www.florida-usa.dk

Fra : stk@icelab.dk

Dato : 06-01-08 11:48

On 10 Dec. 2007, 18:22, Davidsen <tcdavid...@gmail.com> wrote:
> Der er jo ellers flere steder, der gerne vil sælge Nordsø Bitter på
> nettet. Er det ikke den rigtige?
>
> Mvh
> Davidsen

Som nævnt ovenfor er nordsøolien udgået - en katastrofe. Hvor har du
set at man kan købe den på nettet? Jeg kan ikke finde nogle steder.
Hvis du kan henvise mig og jeg stadig kan nå at anskaffe mig deres
restlager vil jeg være umådelig taknemmelig!

- Stephan