købe af båd i danmark, hjælp
Fra : pantagruel

Dato : 09-12-07 10:56

Hej,

Jeg kender ikke lige den rigtige dansk ord, men jeg ville gerne have
kontakt til en som kan gå igennem en muligt båd at købe med mig og
give anbefalinger om båden's tilstand og værdighed.

Også hvor meget koster sådan en tjeneste generelt?

Tak for hjælpen.

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-07 19:12

[...]

Hvis han ikke bliver juridisk ansvarlig, er prisen ofte 2 flasker god
rødvin...

/karsten

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-07 20:08

Jeg gav 1000 kr da jeg købte min første båd for små 10 år siden. Jeg har
hørt om alt mellem et par flasker rødvin og 5.000 kr.

Hvis det er en mærkebåd er det bedst at få en der kende mærket/modellen, da
han så kan kigge efter kendte svagheder/problemer.

Bjarke

Fra : Poul Erik Støve Jako~

Dato : 16-12-07 19:52

pantagruel <rasmussen.bryan@gmail.com> skrev:
> [...]
og
>give anbefalinger om båden's tilstand og værdighed.
>
>Også hvor meget koster sådan en tjeneste generelt?

Et godt sted at starte er at melde sig ind i Danmarks
Tursejlerforening hvor vi har forbindelse til en bådkonsulent.
Samtidigt kan vi tilbyde en rigtig god forsikring

Se evt. www.tursejleren.dk
Mvh
Poul Erik Jakobsen