Hunde efterladt i bil
Fra : JBH

Dato : 10-12-07 01:59

På denne årstid burde det ikke være noget problem, hvis man altså husker at
fodre og lufte dem.

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/dvp.nsf/cases/OCAN-79KJDW

Jeg studsede i øvrigt over følgende sætning i teksten "Sagen blev meldt til
politiet fredag morgen, men først mandag, hvor sagen overgik til
politistationen i Tønder, blev der taget affære."

Det er altså rigtigt nok at Politiet holder lukket i Week-end'en

mvh
JBH

Fra : Bjarne K.

Dato : 10-12-07 10:50

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> politistationen i Tønder, blev der taget affære."
>
> Det er altså rigtigt nok at Politiet holder lukket i Week-end'en

Jeg er bare så træt af at vi næsten dagligt skal høre om dyr, der er
midshandlede, efterladte, forsømt og misrøgtede. Nu må der sq snart andre
boller på Suppen.

Det kan bare ikke passe at politiet har ladet en hund med hvalpe stå en hel
week-end. Det er lige før, man burde anmelde politiet..

Havde, da jeg så billederne, en sådan lyst, til at kører ned og hente tøsen
og alle hendes hvalpe, selv om det ikke kan lade sig gøre lige nu. Men man
må da håbe de finder en god familie til hende og hvalpene.

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 10-12-07 12:00

> [...]
> politistationen i Tønder, blev der taget affære."
>
> Det er altså rigtigt nok at Politiet holder lukket i Week-end'en

Nå, jeg har lige skrivet til TV2 Syd, og spurgt om de vil kigge på sagen.
Tror dog ikke der kommer noget ud af det, men måske.

Bjarne K.

Fra : JBH

Dato : 18-12-07 18:28

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse

> "JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> wrote in message

> Nå, jeg har lige skrivet til TV2 Syd, og spurgt om de vil kigge på sagen.
> Tror dog ikke der kommer noget ud af det, men måske.

Jo, det ser ud til der kommer et indslag i TV2, lige om lidt, som handler om
ovennævnte.

mvh
JBH

Fra : Bjarne K.

Dato : 18-12-07 23:14

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> wrote in message
> Jo, det ser ud til der kommer et indslag i TV2, lige om lidt, som handler
> [...]

Jo, klippet ligger på sputnik, under go'aften danmark. (Der var nu ikke
meget om De efterladte hunde i Tønder)

Forøvrigt meget sød hunde der var i studiet, gad godt vide, hvem der kan få
sig selv til at efterladen en sådan lille hvalp, i en papkasse i en skov.

Bjarne K.