Refleksbrik til en mellem/lille hund
Fra : Cosmo

Dato : 09-12-07 16:55

Nogen der ved hvor man kan købe en lille refleksbrik som kan side i
halsbåndet, og som ikke har indbygget lys i?? har simpelt hen ledt over alt,
men kan kun finde refleks halsbånd, og brikker med lys i...

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 09-12-07 20:09

"Cosmo" <henrikbono@FJERNyahoo.co.uk> writes:

> Nogen der ved hvor man kan købe en lille refleksbrik som kan side i
> halsbåndet, og som ikke har indbygget lys i?? har simpelt hen ledt over alt,
> men kan kun finde refleks halsbånd, og brikker med lys i...

Siri har lige fået et spøgelse i sit halsbånd. Det er simpelthen et
nuttet spøgelse, venligst udsendt af TrygFonden. Man bestiller bare
over nettet og en uges tid senere kommer den med posten - gratis.

Den kan ses og bestilles næsten nederst på denne side.
http://www.trygfonden.dk/Default.aspx?ID=1954

Jeg ved ikke om den er for stor til en mellem/lille hund, men ellers
finder du nok en at give den til. :)

Mvh Trine

--
Kom til Biersted og fæld dit juletræ sammen med familien
Besøg også vores store butik fyldt med juleting, Gjøltrolde og stentøj