MS Windows
briani 27239
Genstarter når man vælger luk???
Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 11-12-07 09:24

Hej

Jeg har et underligt problem...

Jeg har en maskine : Asus A7N266-VM, Athlon 2000+, 768 MB Ram, NEC 3520
DVD-RW, 40 GB hardisk (4 partitioner), Floppy-drev

Der er installeret 1007 Bios og Bios deafults er loaded. Windows XP SP2 DK
og driverpack 2.45 fra Asus er kørt ind på maskinen... Bundkortet er checket
af og alle jumpere er sat til default.

Når jeg vælger luk computeren fra Windows, lukker windows godt nok ned, men
når den så skal slukke PSU'en genstarter maskinen blot og booter ind i
windows påny. Det er kanon irreterende. Nogen der har en ide om hvad det kan
være??

Har forsøgt med en anden PSU og det hjalp ikke...

/Finn
Der er 10 slags mennesker - Dem som forstår binær og dem som ikke gør.
There are 10 kinds of people. Those who understand binary ant those who
don't.
Es gibt 10 arten von menschen. Die die binär verstehen bzw. die die es nicht
tuhen

Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 11-12-07 10:17

"Finn Stampe Mikkelsen" <stampe@city.dk> wrote in message
> [...]
> kan være??
>
> Har forsøgt med en anden PSU og det hjalp ikke...

Har fundet løsningen...

Viste sig at være en defekt muse-driver.....

Fra : Jama

Dato : 11-12-07 12:12

"Finn Stampe Mikkelsen" <stampe@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> don't.
> Es gibt 10 arten von menschen. Die die binär verstehen bzw. die die es

Gå ind i Kontrolpanel/system/avanceret/nederst/i instillinger og fjern hak i
genstart.
Så er dit problem vist ovre, håber jeg.
Mvh.Jama

Fra : Jesper Juul

Dato : 11-12-07 12:33

Jama skrev:
> "Finn Stampe Mikkelsen" <stampe@city.dk> skrev i en meddelelse

> Gå ind i Kontrolpanel/system/avanceret/nederst/i instillinger og fjern hak i
> genstart.
> Så er dit problem vist ovre, håber jeg.

Hvorfor dog det, problemet er jo løst?

Jesper

Fra : Jama

Dato : 11-12-07 12:54

"Jesper Juul" <jesperjuul@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor dog det, problemet er jo løst?
>
> Jesper

Fordig det altid er en god ide, at slå genstart fra. Jeg har læst mange
news, hvor genstart er eller var et problem.
Mvh.Jama

Fra : Lars E. P.

Dato : 11-12-07 14:11

Tue, 11 Dec 2007 12:54:14 +0100, skrev "Jama" <nonspam@mail.com> :

>Fordig det altid er en god ide, at slå genstart fra. Jeg har læst mange
>news, hvor genstart er eller var et problem.
>Mvh.Jama

Og så får man i stedet for genstart, en blå skærm der kan give en ide
om hvor fejlen ligger. Så havde han måske fået løst problemet lidt
nemmere.

Hilsen Lars

Fra : Peter

Dato : 11-12-07 13:12

"Finn Stampe Mikkelsen" <stampe@city.dk> skrev i en meddelelse

> Har fundet løsningen...
>
> Viste sig at være en defekt muse-driver.....
>
> /Finn

Det var garanteret en Logitech mus.

PeterB

Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 12-12-07 10:22

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> wrote in message

> "Finn Stampe Mikkelsen" <stampe@city.dk> skrev i en meddelelse

> Det var garanteret en Logitech mus.

Hej Peter

Det var det nemlig. MouseWare 8.6 var installeret. Fjernede det hak i
genstart og fik så lokalisere fejlen i kbdclass.sys

Det indsnævrede min søgning en del og jeg fik afinstalleret MouseWare og så
virkede maskinen.

/Finn

Fra : Peter

Dato : 12-12-07 12:28

> [...]
> genstart og fik så lokalisere fejlen i kbdclass.sys
>
> Det indsnævrede min søgning en del og jeg fik afinstalleret MouseWare og

Den fejl har Logitech haft før, med tidligere drivere, hvor Mouseware v. 5
lavede den samme fejl i forbindelse med Windows XP. En opgradering til v 5.6
løste problemet.
Du kan sikkert/muligvis løse problemet ved at gå på deres web-site og hente
de sidst nye drivere til din mus.

PeterB.

Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 11-12-07 18:51

"Finn Stampe Mikkelsen" <stampe@city.dk> skrev i en meddelelse

Lidt flueknæpperi til din signatur.
Det tyske hedder korrekt:

Es gibt 10 Arten von Menschen. Die die binär verstehen bzw. die die es nicht
tun.

--
Poul E. Jørgensen

Erstat "invalid" med dk hvis du svarer per e-mail.
Replace "invalid" with dk when replying by e-mail.