netværk xp vista
Fra : cd@dr.dk

Dato : 11-12-07 10:27

Jeg har en pc med vista hvortil der er tilsluttet en hp printer.Jag har nu
forgæves forsøgt at få min anden pc som er på netværket til at bruge samme
printer.
Denne maskine har xp.
Vista maskinen kan se xp maskinen men jeg kan ikke se vista maskinen på min
xp maskine.
Hvad er problemet.

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 11-12-07 13:29

cd@dr.dk skrev:
> [...]
> Denne maskine har xp.
> Vista maskinen kan se xp maskinen men jeg kan ikke se vista maskinen på min

Har du husket at dele printeren.
Jeg har samme opsætning her, og
det virker fint..

Hans Otto

Fra : Carsten

Dato : 12-12-07 19:19

Ja og der heller ikke nogen klonfikt omkring firewall
kh carsten