Vibrator i Nokia 3310?
Fra : Michael Døj

Dato : 13-07-01 20:16

Hej, jeg har lige købt ovenstående telefon. Jeg har slået vibratorfunktionen
til, men telefonen vibrerer ikke, når der modtages et opkald.

Er der nogen der har en forklaring på dette? Hvis det er relevant skal det
nævnes, at batteriet kun har ladet ca. 3 timer indtil videre (det er
batteriets første opladning).
Med venlig hilsen / Best regards

Stud.merc.
Michael Døj
Nørregade 2, 2. th.
6700 Esbjerg

www.doej.esenet.dk

Fra : Tom A Jensen

Dato : 13-07-01 21:11

Michael Døj <doej@esenet.dk> skrev i en
> [...]
>
> Er der nogen der har en forklaring på dette? Hvis det er relevant skal det
> nævnes, at batteriet kun har ladet ca. 3 timer indtil videre (det er

-----

hej michael
vibratoren virker ikke når den er igang med at lade ,prøv at tage laderen
fra den så skulle det virke .
jeg mener iøvrigt at det står i brugsvildledningen
mvh
tom jensen
viborg

Fra : Michael Døj

Dato : 13-07-01 23:20

> vibratoren virker ikke når den er igang med at lade ,prøv at tage laderen
> fra den så skulle det virke .

Ja, sørme så! Mange tak for det.

> jeg mener iøvrigt at det står i brugsvildledningen

Hmm, jeg har netop lige tygget hele "bogen" igennem (igen). Hvis det er
nævnt, så må jeg have udviklet en mild form for pletvis ordblindhed :)

Nå, endnu engang mange tak for hjælpen.
Med venlig hilsen / Best regards

Michael Døj, 6700 Esbjerg