Farve, lak, rep. kit
Fra : Bongo

Dato : 06-12-07 16:18

Jeg har googlet og ringet rundt en halv eftermiddag, nu er i min sidste
chance inden jeg gir op.

Jeg har farvekoden, jeg kender også modellen ;) . Hvor køber jeg
malingen/lakken/pennen ?
Jeg har prøvet http://www.color-rite.com/ som virker kompetente, de kender
bare ikke så mange modeller.
Den lokale autolakerer måtte også give op, til stor frustration for ham
selv.

Vh Bongo
Der har helt røde øre efter at have skrevet lak i en søgemaskine

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 06-12-07 17:14

> Jeg har farvekoden, jeg kender også modellen ;) . Hvor køber jeg
> malingen/lakken/pennen ?

Hvilken model/farve ??

Bo

Fra : Bongo

Dato : 06-12-07 17:28

> Hvilken model/farve ??

Honda CBF600SA 2006

Koksgrå hedder den vist

Farve: NH-A13M
Kode: NHA13

Vh Bongo

Fra : Bongo

Dato : 06-12-07 17:36

"Bongo" <fake@fake.com> skrev i meddelelsen

> Honda CBF600SA 2006

Ups 2005 er det.

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 07-12-07 10:22

EXCALIBUR GRAY EFFECT

Hvor meget skal du bruge?

Bo

Fra : Bongo

Dato : 07-12-07 10:52

"Bo Rasmussen" <bo@-FJERN-ChipsAway-Roskilde.dk> skrev i meddelelsen
> EXCALIBUR GRAY EFFECT
>
> Hvor meget skal du bruge?
>
> Bo

Jeg skal bare reparerer et par små ridser i tanken. Har du da noget?

Vh Bongo

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 07-12-07 12:01

> Jeg skal bare reparerer et par små ridser i tanken. Har du da noget?
>
> Vh Bongo

Nej, men jeg kan sagtens blande en lille smule til dig.

--
Bo Rasmussen
ChipsAway Roskilde

Fra : Bongo

Dato : 09-12-07 00:38

> Nej, men jeg kan sagtens blande en lille smule til dig.

Tak som byder ;) Men jeg nåede at bestille andetsteds online. Hvis det af en
eller anden grund går galt hører du fra mig. Jeg har gemt dit hjemmesidelink
for fremtiden som nok ikke er langt væk. Jeg får en sort TDM hjem fra
værksted, når jeg henter den, og der er vist også kommet et par småskrammer
der trænger til en kærlig hånd.

Vh Bongo

Fra : CL

Dato : 06-12-07 18:33

Bongo wrote:
> [...]
> ham selv.
>
> Vh Bongo
> Der har helt røde øre efter at have skrevet lak i en søgemaskine

Det kunne være du skulle ændre din måde at søge på
http://www.icemanbike.de/shop_lack_honda.htm

Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Richard

Dato : 06-12-07 18:44

CL wrote:

> Det kunne være du skulle ændre din måde at søge på
> http://www.icemanbike.de/shop_lack_honda.htm

Og hvis udvalget der ikke rækker, så prøv R. H. Lacke:
http://www.motorradlack.de/

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Bongo

Dato : 06-12-07 19:00

> Det kunne være du skulle ændre din måde at søge på
> http://www.icemanbike.de/shop_lack_honda.htm

He, he, jeg ved nu ike rigtig.... Men mange tak, den sad lige i øjet.

Vh Bongo