MS Windows
briani 27239
Vista tastatur på notebook ?
Fra : Mogens Andersen

Dato : 08-12-07 03:23

Min datter har lige købt en Notebook med Vista Ultimate, men "slash" tegnet
som ligger på samme tast som streg og understreg, fungerer ikke og intet
sker når man trykker på den (altGr+tasten). Samme med filtertegnet som
ligger på tasten med "<"+">".
Er det Vista relateret eller keyboarddriveren som er noget Logitech skidt
uden mulighed for tilpasning.
Er det set før, og hvad kan man gøre ?

VH Mogens, Frederikshavn

Fra : Akadut

Dato : 08-12-07 08:35

"Mogens Andersen" <mogens.andersen@spam.lal> skrev i en meddelelse
> [...]
> ligger på tasten med "<"+">".
> Er det Vista relateret eller keyboarddriveren som er noget Logitech skidt

Har aldrig set et dansk tastatur, hvor slash ikke ligger over 7.

Fra : Peter Martinsen

Dato : 09-12-07 08:12

"Akadut" <akadut@div.xx> skrev i meddelelsen

> "Mogens Andersen" <mogens.andersen@spam.lal> skrev i en meddelelse

> Har aldrig set et dansk tastatur, hvor slash ikke ligger over 7.

Det er da ikke Slash, men en skråstreg !

Mvh Peter

Fra : ego

Dato : 09-12-07 09:24

"Peter Martinsen" <peter-martinsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Akadut" <akadut@div.xx> skrev i meddelelsen

> Det er da ikke Slash, men en skråstreg !

Slash er en skråstreg... tænker du på dette tegn \ backslash ?

Fra : Akadut

Dato : 09-12-07 18:46

"ego" <kah@tital.fjern.dk> skrev i en meddelelse

> Slash er en skråstreg... tænker du på dette tegn \ backslash ?
Netop. Det ender ofte pinligt, når personer uden kendskab til engelsk
forsøger at gøre sig kloge kloge på dette sprog.
Set i en anden gruppe: "Jeg har en harddiskboks med tre faner."...

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-07 09:52

"Mogens Andersen" <mogens.andersen@spam.lal> skrev i meddelelsen
> [...]
> ligger på tasten med "<"+">".
> Er det Vista relateret eller keyboarddriveren som er noget Logitech skidt

-----------------
Prøv at Bruge Shift og Slash tasten /
Til backslash bruger du AltGr og <+> tasten

--
med venlig hilsen / best regards
Bc

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 08-12-07 23:05

> [...]
> ligger på tasten med "<"+">".
> Er det Vista relateret eller keyboarddriveren som er noget Logitech skidt

Hej

Er tegnet en anden farve?

På min er en række tegn blå, og så skal jeg trykke på en knap der hedder:
"Fn" samtidig.

--
/Mikael
Java - Hit Mohammed in the head, before he burns the flag: