Hjælp Til Trådløs Media !!!
Fra : Lars Skov Jensen

Dato : 06-12-07 13:38

Hejsa

Hvis man gerne vil havde et Trådløs Media Til Billeder - Musik - Videoer -
Radio og Internet Radio via det Trådløse Net , som kan bruges i Windows XP
Pro SP2D , hvordan ka man så få det ????

Feks. noget i stil med "Acer MG3001-P Media Gateway"

Hvad mærke er så bedst til det ????

Jeg har så kun fundet Acer og D-Link , findes der andre mærker ???

Mvh.
Lars

Fra : Peter Holm

Dato : 06-12-07 19:41

Lars Skov Jensen wrote:
> [...]
>
> Hvad mærke er så bedst til det ????
>
> Jeg har så kun fundet Acer og D-Link , findes der andre mærker ???

jeg ville kigge på dvico
http://www.tvix.co.kr/Eng/products/HDM4000.aspx

Sælges gennem pixmania

Mvh
Peter

Fra : fix

Dato : 06-12-07 20:56

> jeg ville kigge på dvico
> http://www.tvix.co.kr/Eng/products/HDM4000.aspx

Ser lækker ud,men lidt dyr?
Jeg forstår beskrivelsen sådan at man kan streame mediefiler fra pc-er i
netværket?
- og at den har indbygget optager - formodentligt under forudsætning af at
der er monteret det optionelle tunerkort!

nogen erfaring/kendskab til produktet?

finn

Fra : Peter Holm

Dato : 06-12-07 23:17

fix wrote:

> [...]
> - og at den har indbygget optager - formodentligt under forudsætning
> af at der er monteret det optionelle tunerkort!

ingen erfaringer endnu desværre, men den blir min næste medieafspiller og
afløser en meget ustabil Pinnacle Showcenter 200 som jeg ikke vil anbefale.

Mvh
Peter