Vildledende markedsføring....
Fra : Moefman

Dato : 07-12-07 23:06

Hvis man smutter forbi Telia's bredbånds sektion, bliver man mødt med
kæmpe store bogstaver -> 10 og 20mbit Internet... 100% smart
markedsføring... 1:0 til Telia!

Telia bliver ved med at råge og skrige om deres 10 og 20 mbit - undertegnet
her vel vidende, at der der aldrig
løftes et slør omkring de egentlige realiteterne for hvem der præsis kan få
og har 10 og 20mbit. Jeg syntes personligt
det er noget sjusk.

I virkeligheden skulle overskriften måske være: -> Få hurtige 10 og 20
mbit bredbånd i løbet af 2008, hvis du er heldig. Bestil allerede nu, og stå
først i køen!

Først snakkede Stofa om "i løbet af 2007" - til de hurtige hastigheder. Nu
bliver de 2008 ell.?

I et år har jeg selv ventet forgæves på 10mbit, og har aldrig hørt så meget
som en lille fugl synge om noget konkret jeg kunne forholde mig til.

Lad os for pokker nu snart høre fra alle de brugerer som har 10 og 20 mbit.
Indtil videre har jeg kunne snakket med én person,
som vidst nok havde været oppe omkring 10mbit. I virkeligheden har det måske
bare været "pakket" data vedkommende downloade,
hvilke snyder dig på hastigheden.

Mvh. Moef

Fra : Moefman

Dato : 07-12-07 23:21

Jeg var lige lidt for hurtig, venligst erstat telia med stofa. Og så

20 mbit hos stofa er åbenbart droppet....

Moef

Fra : stofa light

Dato : 08-12-07 13:12

hej

jeg har talt med telia stofa i denne uge da jeg ville afmelde min supersitze
forbindelse eller hvad den nu er, pga dårlig kvalitet af forbindelsen, og
at de har lovet mig 10 m/bit siden juni 2007 og stadigvæk iikke har fået
det, og den melding jeg fik nu er............ hold fast............først i
2008 skulle det være klar, og os der har bestilt supersitze skulle få besked
vedrørende teknikken så som modem olign hurtigst mulig det var noget med
at det modem vi har nu skal kunne køre sammen med 10 supersize.

mvh john k

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 08-12-07 13:23

Forhørte mig i sidste uge, da jeg skulle have modemet skiftet ud, hvornår de
vil sætte hastigheden op til 10mbit, og fik svaret, at det ville de i jan.
2008 !

- Nu må vi så bare se om det holder !

Fra : Niklas Petersen

Dato : 08-12-07 17:34

Anders (6400 Sønderborg) wrote:
> [...]
> vil sætte hastigheden op til 10mbit, og fik svaret, at det ville de i jan.

Hvis ikke, så kan I altid bestille Orza - det er også liiiige på
trapperne

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 08-12-07 17:47

Nej, så vælger jeg nok noget TDC, eller venter til Sydenergi komnmer til
feb. 2008 med fibernet

Fra : stofa light

Dato : 08-12-07 19:02

ja det det ser spændende ud det de har hos sydenergi, det sidste rygte jeg
har hørt at de har sat prisen ned på en 5/5 til ca 300pr/mdr, men jeg har
kigget på deres hjemme side og der står der ikke noget om det, men det er
vist nok dem der har sagt ja de tilbyder det.

Fra : Moefman

Dato : 08-12-07 20:01

Jeg syntes det er et problem Stofa havde meget travlt med, at melde ud med
10 og 20mbit forbindelser
meget hurtigt efter Cybercity og TDC kom med deres 15-20mbit forbindelser
(ADSL2 som virker, hvis man
vel og mærket bor tæt på en central).

Nu snart et år efter, er der stadig ingen ting sket som er synligt eller
målbart. For mig ser det ene og alene ud som
om, at Stofa har følt sig tvunget til, at komme med 10 og 20mbit udmeldingen
kort til efter de andre nævnte, kun
fordi de har være bange for at miste kunder. Sikkert endda velvidende, at
ikke har kunne levere noget konkret før til
2008.

Efter min mening er det en smule svinsk, at gøre tingende på den måde. Halte
bagefter de andre ADSL2 udbydere, og
så skru en udmelding sammen, som fanger folk et år mere.

Hvad Stofa skulle gøre med respekt for dem selv var, at grafisk
anskueliggøre hvad de egentlig kan pt., samt hvad de
ført kan i 2008. Det hele virker som et lukket land bag fasaden, hvor kun
Stofa ved hvad der sker, og hvornår det
sker.

Oven i hatten, kan du så smide "ustabile forbindelser" fra dem i, så har du
suppen. Jeg håber virkelig snart, at de tager
sig sammen, og så viser hvad de kan. Hvis ikke, så må de jo ikke kunne en
disse!

Moef