Skyline
Fra : Mathias

Dato : 06-12-07 16:18

Hej alle

Har nogen erfaringer med www.skyline.dk ? Her tænker jeg især på om det
kører stabilt, da man tilsyneladende får monteret en trådløs boks på sin
husmur som så modtager fra en mast et eller andet sted..

Venligst,
-Mathias

Fra : Jens

Dato : 12-12-07 22:36

"Mathias" <baggadap_FJERN-DETTE@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> kører stabilt, da man tilsyneladende får monteret en trådløs boks på sin
> husmur som så modtager fra en mast et eller andet sted..

Min søster bor uden for Randers i en lille landsby, godt ude hvor kragerne
vender

Hun har fået Skyline 2/2 Mbit/s m/telefoni og er >meget< begejstret. Hendes
ADSL fra Tele2 kørte langsomt og ustabilt og de kunne pga. det lange
kobberkabel og kvaliteten af det ikke levere en særligt hurtig forbindelse
(512/128 Kbit/s).

Hun er meget tilfreds med hastigheden og IP telefoni delen virker
upåklageligt (tror de prioriterer trafikken, for da jeg snakkede med hende
gik hun klart og tydeligt igennem)

Jens