E-Mail
webnoob 5265
Contacts sidebar i TB
Fra : Ukendt

Dato : 07-12-07 11:28

Med bogen "TB og FF" i hånden har jeg forsøgt at få adressebogen ind i
TB som "sidebar". Jeg har fulgt anvisningen slavisk, mener jeg, men
når jeg i TB vil installere det, får jeg meddelelse om at det ikke er
kombatibelt med "Firefox" ????????
Når jeg downloader det står der at det er "usigneret" hvad betyder det??

Med venlig hilsen Mr. Mox

NB. Hvordan flytter jeg min adresseliste over i Outlook Expresss fra
TB ?????

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-12-07 12:31

Mr. Mox skrev:

>men når jeg i TB vil installere det, får jeg meddelelse om at det ikke er
>kombatibelt med "Firefox" ?

du skal højreklikke og vælge "Gem link til disk" når du henter contacts
sidebar
derefter åbner du tilføjelser i thunderbird funktioner > tilføjelser og
trykker på installer

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-07 13:41

Ivan V. Klattrup skrev:

> du skal højreklikke og vælge "Gem link til disk" når du henter contacts
> sidebar

Nøjagtigt det jeg gjorde, gemte den inde i C:\Programmer\Mozilla
Thunderbird\Plugins
åbnede den. Det dur ikke, svar som ovenfor.

> derefter åbner du tilføjelser i thunderbird funktioner > tilføjelser og
> trykker på installer
Dette har jeg også prøvet, men med samme resultat!!! Hvad har jeg
fjumret???

Tak for svaret og venlige hilsener Mr. Mox

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-12-07 14:34

Den 07-12-07 13.40 skrev Mr. Mox følgende:

> Nøjagtigt det jeg gjorde, gemte den inde i C:\Programmer\Mozilla
> Thunderbird\Plugins

Det er nemmere at gemme den på skrivebordet og så installere den derfra.

> åbnede den. Det dur ikke, svar som ovenfor.

I så fald har du åbnet den med Firefox, du skal i stedet åbne den med
Thunderbird.

Hvordan lyder fejlmeddelelsen? Bemærk, at den første fejlmeddelelse
siger "Firefox" - det bør denne ikke sige.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Polimiken - en levende netavis, der tør, hvor selv Ekstra Bladet tier.

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-07 13:57

Kim Ludvigsen skrev:
> [...]

Denne gang har jeg så gemt den på Skrivebordet

Jeg forsøgte at åbne den fra Skrivebordet den åbner i Firefox "af sig
selv" jeg kan ikke få Thunderbird ind på
> "Åbn med"

> I så fald har du åbnet den med Firefox, du skal i stedet åbne den med
> Thunderbird.
Selv om jeg er i TB og bruger funktioner- tilføjelser etc. kan jeg
ikke få den åbnet i TB, svaret er stadig det samme : ikke kompatibeli
Fiefox ???

> Hvordan lyder fejlmeddelelsen? Bemærk, at den første fejlmeddelelse
> siger "Firefox" - det bør denne ikke sige.

Men det gør den???

mvh Mr. Mox

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 08-12-07 14:07

Mr. Mox skrev:

>Men det gør den???

Prøv at gøre følgende

Hent tilføjelsen - Højreklik og Gem link til disk (bare læg den på
skrivebordet)

Luk Firefox helt
Vær sikker på at firefox er lukket, den må ikke være i proceslinjen

Åben Thunderbird

Vælg så i Thunderbird - Funktioner og derefter Tilføjelser
Tryk på Installer
Vælg den gemte fil (tilføjelsen som du hentede før)
tryk OK

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 08-12-07 14:09

Ivan V. Klattrup skrev:

>Åben Thunderbird

PS thunderbird er det program som du læser denne besked i, så det punkt
kan du springe over

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-07 14:31

Ivan V. Klattrup skrev:

> [...]
>
> Åben Thunderbird
>
> Vælg så i Thunderbird - Funktioner og derefter Tilføjelser

Det var her jeg fejlede, jeg fik ikke hentet filen ind i "tilføjelser"

> Vælg den gemte fil (tilføjelsen som du hentede før)
> tryk OK

Tak for hjælpen

Mr. Mox