E-Mail
webnoob 5265
Stoppe en bestemt udbyder i killfilter
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 06-12-07 14:23

Hej

I dk.fritid.dyr.kat har vi en idiot, som spammer gruppen med links til
billeder og videoer af ting som ingen af os har lyst til at se på
(mishandlede dyr bl.a.). Nu er han jo røget i manges killfiltre, men
det problem løser han ved at give sig ud for nogle af gruppens faste
brugere og ved at bruge tinyurls.

Han bruger udbyderen Aioe.org, så jeg tvivler på at en klage vil gøre
nogen som helst forskel.

Så spørgsmålet er: Hvordan stopper man en udbyder i et killfilter?

Jeg vil gerne vide hvordan man gør det i gnus, andre vil gerne vide
det om OE 6.0 og Thunderbird.

Mvh Trine

--
Kom til Biersted og fæld dit juletræ sammen med familien
Besøg også vores store butik fyldt med juleting, Gjøltrolde og stentøj

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 06-12-07 14:46

Trine Kornum Christiansen wrote:

> Han bruger udbyderen Aioe.org, så jeg tvivler på at en klage vil gøre
> nogen som helst forskel.

Måske kan din lokale news-udbyder gøre noget. Aioe.org har ingen
abuse-funktion, så de bør bare skæres helt fra.

Jesper Poulsen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-12-07 14:55

abuse@aioe.org

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 06-12-07 15:00

Ivan V. Klattrup wrote:

> abuse@aioe.org

Virker den?

Jesper Poulsen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-12-07 15:05

Jesper Poulsen skrev:

>Virker den?

det går jeg da ud fra, eftersom aioe.org selv skriver den i deres abuse
guide http://news.aioe.org/spip.php?article25

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 06-12-07 15:30

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> writes:

> abuse@aioe.org

Jeg har skrevet til den, men det er jo ikke altid der sker en hel
masse ved det...

Mvh Trine

Fra : Kate

Dato : 08-12-07 12:38

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> wrote in

> abuse@aioe.org

Og jeg har skrevet til dem i en anden sag, hvor en fra deres server
udgav sig for en fast skribent i snak-gruppen. Jeg fik svar tilbage
"done" og jeg ved at ham det gik ud over og klagede og fik svar noget i
stil med "taken care of" og siden har der været ro i snak-gruppen.

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 08-12-07 13:19

Kate <doughnut@oliwer.invalid> writes:

> [...]
> "done" og jeg ved at ham det gik ud over og klagede og fik svar noget i
> stil med "taken care of" og siden har der været ro i snak-gruppen.

Dejligt. Vi satser på at det hjælper. Vi har i hvert fald ikke set ham
den sidste dags tid.

Mvh Trine

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 06-12-07 15:31

Jesper Poulsen <nospam@ingensteder.dk> writes:

> Måske kan din lokale news-udbyder gøre noget.

Du mener simpelthen skrive en mail til f.eks. sunsite og tdc og bede
dem om at filtrere dem fra?

Mvh Trine

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 06-12-07 17:53

Trine Kornum Christiansen wrote:

> Du mener simpelthen skrive en mail til f.eks. sunsite og tdc og bede
> dem om at filtrere dem fra?

Det var en mulighed...

Jesper Poulsen