Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billede søgning og visning
Fra : Bo Nielsen

Dato : 05-12-07 22:22

Hej
Hvad bruger i af programmer til at holde styr på jeres billeder? og hvordan
navngiver / "tager" i dem?

Jeg har min billeder til at ligge i folder delt op efter dato og
begivenheder, men det besværlig gør jo en egentlig søgning.

Jeg har fundet ud af, at bruger jeg Vista billedgalleri kan jeg give mine
billeder forskellige søge ord, netop som jeg ønsker det, jeg kan skrive en
tekst til et eller flere billeder afgangen, Teksten kan jeg få vist sammen
med billedet i vista media center, hvilket jeg ønsker.
Men findes der ikke andre programmer der kan gøre det? helst et program der
virker på både vista og win xp, jeg kan se at ACDSee kan noget til svarende,
men søge ordne er IKKE kompatible med vista media center
eller gør jeg noget forkert?

--
Bo Nielsen (Århus)