hvilken racerbane
Fra : Ukendt

Dato : 20-11-07 21:13

Hej, så er knægten snart 5 og han ønsker sig en racerbane til jul.

Hvad skal man vælge ?

Har hørt om Scalextric, Ninco, m.fl. , men vi skal jo heller ikke ud i
overdrivelse til en lille dreng.
Samtidig søger jeg dog noget kvalitet, som kan holde godt....

Fra : ben9

Dato : 20-11-07 22:30

"Flemming" <nj> skrev i en meddelelse
> [...]
> overdrivelse til en lille dreng.
> Samtidig søger jeg dog noget kvalitet, som kan holde godt....

hvorfor kvalitet - han gider jo nok ikke lege med skidtet når der er gået et
par måneder.....

nu ved jeg så ikke om din dreng er som de fleste, men i så fald har han
allerede værelset fyldt med alskens skrammel han kan zappe rundt i, så
hvorfor skulle han så pludselig blive vild med en racerbane som kan holde
godt.....

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 21-11-07 22:29

ben9 skrev:

> [...]
> allerede værelset fyldt med alskens skrammel han kan zappe rundt i, så
> hvorfor skulle han så pludselig blive vild med en racerbane som kan holde

Fordi så kan den holde til at far leger med.

Fra : ben9

Dato : 22-11-07 11:03

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i en meddelelse

> Fordi så kan den holde til at far leger med.

hehe - nårh - det er far der skal ha en racerbane.....

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 22-11-07 21:44

ben9 skrev:

> hehe - nårh - det er far der skal ha en racerbane.....

Rigtige mænd er barnlige.

Fra : ben9

Dato : 22-11-07 22:07

> Rigtige mænd er barnlige.

helt sikkert

den værste sygdom et barn ka få er at blive voksen!!

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 22-11-07 22:38

ben9 skrev:

> helt sikkert
>
> den værste sygdom et barn ka få er at blive voksen!!

Man kan heldigvis vaccineres mod det.

Fra : ben9

Dato : 22-11-07 22:58

> Man kan heldigvis vaccineres mod det.

hmmm - så kender jeg da en enorm masse mennesker der ku ha glæde af det -
fjor ikke at snakke om den glæde vi andre ville opnå!!

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 22-11-07 23:02

ben9 skrev:

> hmmm - så kender jeg da en enorm masse mennesker der ku ha glæde af det -
> fjor ikke at snakke om den glæde vi andre ville opnå!!

Så få dem til at bruge meget tid sammen med børn.

NB Af en eller anden grund ser det ud til at vaccinen kun fungerer på mænd.

Fra : ben9

Dato : 22-11-07 23:41

> Så få dem til at bruge meget tid sammen med børn.
>
> NB Af en eller anden grund ser det ud til at vaccinen kun fungerer på
> mænd.

hehe - jeg tænkte tanken da jeg skrev forrige indlæg......

kvinder er sku for kontrol-liderlige til at være barnlige.....

(desværre - for de er skide sjove når de en sjælden gang glemmer kontrollen)

Fra : Finn

Dato : 22-11-07 17:38

Hej

Jeg købte først en billig Bilka bane til junior men på andendagen var
den ubrugelig og de fik lortet igen...
Så købte jeg en Scaletric bane til ham på tilbud. Det holder bare og er
nu 5 år gammel og den stilles op et par gange om året i stuen (Øhee ja
jeg må indrømme det var lidt sjovt og købte så en bane mere så nu er den
15 m).
Fordelen ved de kendte mærker er at det er relativt nemt at få
reservedele og nye ting hvis det bliver nødvendigt).

Mvh
Finn (som har lovet junior at banen skal op igen til jul - og jo det er
juniors ønske

Fra : ben9

Dato : 22-11-07 19:41

"Finn" <post@min.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh
> Finn (som har lovet junior at banen skal op igen til jul - og jo det er

hehe - og som er en dejlig far lyder det til

Fra : Anders Majland

Dato : 26-11-07 12:01

> Jeg købte først en billig Bilka bane til junior men på andendagen var den
> ubrugelig og de fik lortet igen...

Det nåede vi ikke med den han fik for et par år siden - den ligger nu og
fylder. Ikke smidt ud fordi den måske kan flækkes sammen til at virke igen
.... Men han har igen snakket om racerbane her op til jul (Ja han ønsker sig
jo egenligt alt der er på de ikke lyserøde sider i lejetøjskataloget)

> Så købte jeg en Scaletric bane til ham på tilbud.

Har netop købt en 10m brugt scalectrix sport på ebay.de - Det bliver nok
ikke en julegave* , men bare "min" og noget vi kan lege med til Jul. Selv de
små kan se forskel på nyt og brugt ....

Så må vi se hvor meget interessen holder. Måske den om et par år skal
ombygges til "digital". Men selv 20-30år gammel scalextric er der et marked
for ....

> Fordelen ved de kendte mærker er at det er relativt nemt at få reservedele
> og nye ting hvis det bliver nødvendigt).

Enig - men du har en lille stavefejl. Det hedder "reservedele og nye ting
_når_ det bliver nødvendigt"

/A

Fra : Patruljen

Dato : 23-11-07 10:03

On 22 Nov., 17:38, Finn <p...@min.dk> wrote:
> [...]
>
> Mvh
> Finn (som har lovet junior at banen skal op igen til jul - og jo det er

Skal det være - så lad det være http://www.scalextric.com/

Mvh.