Tripp-Trapp/Stokke
Fra : Iben Holst

Dato : 12-11-07 16:19

Hej,

I min datters bhv. er de ved at lave vuggestue og i den forbindelse har de
lige fået 2 nye Tripp-Trapp højstole fra Stokke. De er monteret med et
ryglæn i plastik - det har jeg aldrig set før. Men lige meget hvor jeg har
søgt på nettet er det endnu ikke lykkedes mig at finde ud af om dette ryglæn
kan købe separat. Er der nogen der kender noget til dét?

Iben

Fra : ben9

Dato : 12-11-07 16:29

"Iben Holst" <iben@holst.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> søgt på nettet er det endnu ikke lykkedes mig at finde ud af om dette
> ryglæn kan købe separat. Er der nogen der kender noget til dét?

Måske Stokke ved det - eller børnehaven - med mindre de ikke ved hvad de
køber

http://www.stokke.com/contact.asp?la=DA&na=DK&div=C&p=NIL

Fra : Iben Holst

Dato : 12-11-07 17:24

> Måske Stokke ved det - eller børnehaven - med mindre de ikke ved hvad de
> køber

Det kan man næppe laste dem - de har jo købt en færdig løsning og ved derfor
ikke om ryglænet de kan fås separat...

Fra : Holst

Dato : 12-11-07 16:31

Prøv at kontakt Stokke, http://www.stokke.com

Fra : baremig

Dato : 12-11-07 17:46

disse kan ikke købes seperat. For noget tid siden, blev det standard at
bøjle, strop og denne rygstøtte skulle sælges som samlet sæt, derfor kan
ingen af delene ikke købes seperat mere.

Men du kan være heldig nogle gange lige at finde dem seperat. Fx har jeg i
stokkecenter Århus fået dem overtalt til kun at købe bøjle og strop, da jeg
ikke havde behov for denne rygstøtte til min søn. Han sidder ganske fint
uden.

Lilypie Baby Days

Fra : Inger Pedersen

Dato : 12-11-07 18:01

> [...]

> I min datters bhv. er de ved at lave vuggestue og i den forbindelse har de
> lige fået 2 nye Tripp-Trapp højstole fra Stokke. De er monteret med et

Mit barnebarns forældre har købt det særskilt (dog sammen med en
læderstrop) i Babysam.

Hilsen Inger

Fra : Iben Holst

Dato : 13-11-07 07:27

> Mit barnebarns forældre har købt det særskilt (dog sammen med en
> læderstrop) i Babysam.

Ok. Tak...

Iben