Hvad er koblet til routeren.
Fra : Erik Jakobsen

Dato : 05-12-07 12:55

Hej.

Jeg vil gerne vide, hvor i en Linksys Router WGRT54GL man kan se, hvilke
enheder -deres ip-, der er tilsuttet routeren.

Jeg har en Netgear, og her der under Attached Devices.

Mvh, Erik

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 05-12-07 13:05

Erik Jakobsen <erik_ja@mail.tele.dk> crashed Echelon writing

> Jeg vil gerne vide, hvor i en Linksys Router WGRT54GL man kan se, hvilke
> enheder -deres ip-, der er tilsuttet routeren.

Nogen speciel firmware eller blot Linksys' egen?

--
Bjarke Andersen

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 05-12-07 13:57

Bjarke Andersen wrote:

> Nogen speciel firmware eller blot Linksys' egen?

Hej Bjarke.

Det er Firmware version: 4.40

Og det er helt sikkert Linksys's egen.

Hvad finde der ellers af firmware, og hvor findes det ?

Erik

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 05-12-07 17:01

Erik Jakobsen wrote:

> Hvad finde der ellers af firmware, og hvor findes det ?

Der findes utroligt meget... Søg på wrt54GL og firmware i Google, så
skal du bare se...

Jeg har en router med original firmware og en med DD-WRT.

- Der er også mange tips og tricks imellem...

Jesper Poulsen

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 05-12-07 17:06

Jesper Poulsen wrote:

> Der findes utroligt meget... Søg på wrt54GL og firmware i Google, så
> skal du bare se...
>
> Jeg har en router med original firmware og en med DD-WRT.
>
> - Der er også mange tips og tricks imellem...

Hej Jesper. Jeg vil se efter på Google.

Erik

Fra : Dr.Phil

Dato : 05-12-07 16:19

"Erik Jakobsen" <erik_ja@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> enheder -deres ip-, der er tilsuttet routeren.
>
> Jeg har en Netgear, og her der under Attached Devices.

Jeg ved ikke om dette hjælper men jeg har en gammel Linksys BEFSR41 og der
er en knap som hedder DHCP Clients Table og under den kan jeg se hvilke
pc´er og hvilke ip-adresser (192.168.1.xxx) de har fået tildelt.

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 05-12-07 17:05

Dr.Phil wrote:

> Jeg ved ikke om dette hjælper men jeg har en gammel Linksys BEFSR41 og der
> er en knap som hedder DHCP Clients Table og under den kan jeg se hvilke
> pc´er og hvilke ip-adresser (192.168.1.xxx) de har fået tildelt.

Jeg ser efter. Jeg spørger fordi jeg er ved at hjælpe en remote her, som
har en sådan router, så derfor spørgsmålet.

Men jeg får selv en også

Erik