Revisionism+science+Iran
Fra : Bo Warming

Dato : 04-12-07 11:14

Almadinejad har politiske fordele ved at foregive videnskabelig indsigt i
revisionismens sandheder, for han leder en stormagt af antisemitter og skal
overgå indenlandske og udenlandske rivaler i antisemitimse
Se kronik om Iran-revisionism i Politiken idag - den er nok først på
www.pol.dk imorgen

Jeg er pletfri mht jødekritik - som DF ønsker jeg muslimers magt i
Mellemøsten begrænset så israelere sikres bedre mod angreb og terror.

For mig er det "et konstruktivt Rasmus Modsat projekt", idet jeg er
fysikkemigymnasielærer med et kald om at gøre folk videnskabeligt kloge og
det blver man hvis man afprøver sin indsigt på et svært historieemne

GRundtvigs folkeoplysning var om patriotisme, læsning, regning

Min er om at bekæmpe autoritetstro, for lærer folk at tvivle om ubevist
historie, vil de også tvivle på politikere der påstår at muslimer er
ufarlige.

Ingen benægter folkemord pr infektion.

Ingen kan bevise 6 mio

Ingen kan bevise fortsæt bag tyfus-epidemierne

Gaskamre baseres på øjenvidner og nazier var lette at få til at vidne falsk
da de havde tabt

Holocaust-religionen er om de onde og de gode og jeg rejste til ulande for
at være god som sabotørerne i 1944-45, og ser overlap mht at være sundt
desillusioneret mht det ene og det andet. Godhedsindustrien vildleder, både
om WW2 og om ulandsfolk
Privatiseringens frihed gør Japan rig og kan gøre ulande rige, og indser
folk at der var fejl på begge sider i WW2 og dropper dæmonisering, så
besluttes sagligere

Bemærk at ingen har links om folketal i ØstEuropa før og efter WW2. Måske
under ½ mio jøder forsvandt pga tyskerne
Både lejrdødsfald og einsats var modbydelige men krig er krig,
og Alle er Skyldige som Hannah Arendt skrev da hun beviste at Eichmann var
en kontormand der adlød ordrer.

At hun som jødisk-amerikansk-tysk historieprofessor var udsendt af New York
Times til Jerusalemprocessen i 1962 afgjorde at hun ikke kritiserede
straffen

Hun viste at ledenede jøder i kz-lejrene kunne have reddet taberjøder. Hun
fremdrog kun vag filosofi om art Eichmann kunne have udvist bedre etik. Du
havde gjort som han, hvis du var opdraget som han på den tid.
Vi skal fjerne fra samfundet dem der pga opdragelse er farlige - men hvor er
risiko for gentagelse af Eichmanns synder i 1962 og hvilke efterfølgende
diktatorer er blevet afskrækket af hævndommene - INGEN
Milosovic, Pinochet , Pol Pot osv gjorde hvad de mente var godt for deres
folk og ville ikke have adlydt menneskerettigheder hvis man havde tortureret
Eichmann langsomt ihjel, vel ?

At Irans formelle leder, så vel som den mere lavmælte religiøse og reelle
leder, er revisionister skyldes at muslimledere intet har at prale af og
derfor skal gøre Vesten til syndebuk for alt, og de skal KONKRETISERES fx
med en bamsesag i Sudan og holocaust i Iran