Kalender-Quizzen #5
Fra : Armand

Dato : 05-12-07 00:12

Denne gang et rent teknisk spørgsmål!

En kollega gør meget ud af at hans motorcykel er 12-ventilet.
Men dén kendsgerning beskriver ikke entydigt hvilken motorcykel det
drejer sig om!

Spørgsmål:
Hvilke cylinder-konfigurationer (á ikke nødvendigvis brugt på
motorcykler) kan indeholde 12 ventiler?

--
Armand.

Fra : MORTEN VIND

Dato : 10-12-07 15:21

> [...]
> drejer sig om!
>
> Spørgsmål:
> Hvilke cylinder-konfigurationer (á ikke nødvendigvis brugt på

Motorer med 2, 3 eller 6 cylindre?

Morten

Fra : MORTEN VIND

Dato : 10-12-07 15:23

"MORTEN VIND" <mortdk@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Motorer med 2, 3 eller 6 cylindre?
>
> Morten

Samt motorer med 4 cyl. (hvis den har 3 ventiler pr.cyl.)

Morten

Fra : Orla Pedersen

Dato : 10-12-07 15:41

MORTEN VIND wrote:

<Snip et fejlplaceret svar>

Ska' vi lige genopfriske reglerne:

Dernæst lige reglerne:
- Hver dag gennem decembers første 24 dage vil jeg byde ind med et nyt
quizz-zpørgsmål. Spørgsmålene vil ikke efterfølgende blive uddybet
yderligere og forvirring grundet givne svage formuleringer,
dobbelttydigheder ell. lign. må henstå som "lige for alle"!
- Svarene skal ikke falde prompte men blot inden midnat d. 24.
- Alle svar tilsendes mig privat på: armand@mc-chaufforerne.dk og altså
ikke som svar (til debat) her på gruppen!
- Personen med flest korrekte svar vil (naturligvis) blive udråbt som
vinder, og erhverver sig derved helt og alene æren!
- For mit overbliks skyld beder jeg om at man bruger hvert enkelt
spørgsmål til at svare på - Og altså IKKE samler sammen med flere svar i
samme mail, endsige svarer med blot "Quizz" eller lign. som subj! -
Bliver der kamp til stregen vil jeg punke fejl-tilsendelser til favør
for korrekte tilsendte svar :-|

God fornøjelse!

Armand.

Så Morten, slet lige dine indlæg!

mvh
Orla

Fra : "J.C. Kløve"

Dato : 10-12-07 17:16

Orla Pedersen skrev:
> [...]
> samme mail, endsige svarer med blot "Quizz" eller lign. som subj! -
> Bliver der kamp til stregen vil jeg punke fejl-tilsendelser til favør

Det kan vist snart være lige meget, der ser ikke ud til at være rasende
mange skarpe knive flydende rundt blandt læserne :-\

--
Dunant - der nu atter har HHD i sin PC og har fået diverse til at virke
næsten som vanligt ...

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-07 17:34

On Mon, 10 Dec 2007 17:15:49 +0100, "J.C. Kløve" wrote:

> Det kan vist snart være lige meget, der ser ikke ud til at være rasende
> mange skarpe knive flydende rundt blandt læserne :-\

Så-såe, det er efterår/vinter med sine depressioner, rolig Kløve, det
bliver forår igen.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/clearout restdele til salg