TDC's binære grupper væk - er der et alter~
Fra : Fly

Dato : 04-12-07 22:32

Hejsa!

Jeg har en ADSL fra TDC, men efter de har fjernet de binære grupper vil jeg
høre om der er et alternativ. Alle mulige andre udbydere kører vel videre,
men kan jeg som TDC-kunde bruge andre grupper (både til at sende til og
hente fra).

F.eks.
dk.binaer

-Fly

Fra : Mads

Dato : 04-12-07 22:41

On Tue, 4 Dec 2007 22:32:27 +0100, "Fly"
<doktor_flyMONKEY@hotmail.com> wrote:

> [...]
>men kan jeg som TDC-kunde bruge andre grupper (både til at sende til og

Du kan købe dig adgang til en news udbyder hvis du har
et Visa kort. Jeg bruger selv Easynews da den virker med
både newsreader og browser. Og så har de en kanon global
søgemaskine.

Easynews er dog ikke den billigste, men langt den bedste af
dem jeg har prøvet gennem årene.
( ca 55 kr om måneden eller for 20 GB, hvad der nu måtte
komme først. Ubrugte GB bliver dog sparet sammen )

mvh Mads

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 05-12-07 05:38

Sunsíte skulle være en mulighed !

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-12-07 06:25

"Anders (6400 Sønderborg)" skriver:

> Sunsíte skulle være en mulighed !

Øøøøøh, hvor finder du binære grupper på Sunsite ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 05-12-07 06:31

Adr: news.sunsite.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-12-07 07:14

"Anders (6400 Sønderborg)" skriver:

> Adr: news.sunsite.dk

Jo, men sunsite fører ikke binære grupper.....

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 05-12-07 07:28

Min ven bruger da Sunsite som newsserver, men om han også bruger den til de
binaere nyhedsgrupper ved jeg ikke.

Ellers så man finde sig en af de få udbydere der har det.
Bruger selv StofaNet, og de har det.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-12-07 23:06

"Anders (6400 Sønderborg)" skriver:

> Min ven bruger da Sunsite som newsserver, men om han også bruger den til de
> binaere nyhedsgrupper ved jeg ikke.

Okay, derfor du svarer sunsite (dotsrc.org) når der spørges efter binære
ting ?

Fra : S. Hansen

Dato : 13-12-07 09:11

> [...]

>men kan jeg som TDC-kunde bruge andre grupper (både til at sende til og

Der er bl.a.

www.giganews.com

Som nok er den dyreste og den med længste retention.

Jeg bruger selv

http://www.newshosting.com/

Her er prisen ca 75,00 månedligt for unlimit download

Steen