Nyt vidundermiddel, - GT7 - ?
Fra : Ole Pagh

Dato : 04-12-07 17:38

Jeg har netop modtaget en nyhedsmail fra en bådudstyrsforretning, hvor
man reklamerer for et nyt
universalsmøre/rense/isolere/rustfjernemiddel. Det kan simpelt hen det
hele!

For ikke at hænge forretningen ud, har jeg fundet et andet link til det
samme:
http://www.tec7.dk/DesktopDefault.aspx?tabid=438&subtabid=-1

Ifølge sikkerhedsbladet indeholder det mellem 35 og 75 % propan og
butan.
http://www.tec7.dk/DesktopModules/ViewDocument.aspx?DocumentID=82
Så er det måske bare 'gas', det meste....

Nu er mit simple spørgsmål.
- Er der noget om snakken, eller er det lige så over- og opreklameret
som dengang VD40 kom frem?
Der var jo heller ikke ende på alt det VD40 kunne ifølge deres
anprisninger.
(det er måske i virkeligheden VD40 i ny forklædning!)

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 05-12-07 15:15

Det må du nok sige der mangler ikke superlativer og
lovprisninger; men i forhold til WD-40 mangler der en linie som
det andet produkt har med:
Anvendelsessted: Senge der knirker. )

Normalt består disse produkter af en lavflygtig instrumentolie
tilsat syntestiske ester olier og additiver.
Drivmidlerne i aerosoldåserne kan variere fra tør luft over
nitrogen, CO2 og div. andre gasser.

Da Freon 113 stadig var på markedet blev det sammenblandet, 3
dele freon og 1 del instrumentolie.
Blandingen havde en god penetrerende effekt og opfyldte de andre
egenskaber incl. senge der knirker.

Ved enhver anvendelse vi det være formålstjenligt at lave en
test først.

Mvh/Harding

Fra : Christian Glass

Dato : 07-12-07 21:41

Hej Ole

Vi her fra shipshop.dk takker, men vi har ikke noget imod at blive hængt ud,
specielt ikke når vi har et godt produkt at sælge.
Vi prøver altid at vurdere de produkter vi har på hylden og står gerne inde
for det vi sælger.
Vi har selv både brugt produktet og fået det demonstreret med overbevisende
effekt (den er god nok - det virker)

Nu skal jeg ikke komme med en lang salgstale, for det er ikke formålet med
dette udmærkede forum.
Jeg syndtes bare ikke at jeg kunne lade denne svæve uden kommentar.

MVH

Christian Glass