Læreplads som motorcykel mekaniker!
Fra : Lasse Christensen

Dato : 04-12-07 18:49

Hej!

Jeg tænkte det kunne være en mulighed og spørge nogen herinde, så det
gør jeg :)

Nogen der ved hvor der mangles en motorcykelmekaniker?

Søgte flere forskellige steder sidste år, måske ramte jeg bare ikke
rigtigt?

Håber på der er nogen der ved et eller andet :)

Mvh. Lasse

Fra : bøv

Dato : 04-12-07 21:28

"Lasse Christensen" <lassenc@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Jeg tænkte det kunne være en mulighed og spørge nogen herinde, så det gør
> jeg :)
>
> Nogen der ved hvor der mangles en motorcykelmekaniker?

Der er stor mangel på mc mekanikere, men også stor mangel på
lærepladser.....

Bøv

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-12-07 22:36

Lasse Christensen <lassenc@gmail.com> writes:

> Nogen der ved hvor der mangles en motorcykelmekaniker?

Har geografien noget at sige?
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R

Fra : Lasse Christensen

Dato : 04-12-07 22:42

Jes Vestervang skrev:

> Har geografien noget at sige?

Ikke det store, pånær sjælland ca. :)

Mulighederne for et job i denne branche er ikke videre stor, så jeg er
indstillet på at det er noget jeg må rejse efter.

Men er der noget på sjælland vil jeg selvfølgelig gerne høre det, så må
jeg tage det op til overvejelse.

Mvh. Lasse

Fra : kop

Dato : 04-12-07 22:43

Jeg mener for nylig at have set en ledig stilling hos Frankies i Randers

Fra : Jens Frandsen

Dato : 04-12-07 22:55

Her er et link til Frankies: http://www.frankiesmccenter.dk/

Jens
http://www.dfmc.dk/?id=637

Fra : Lasse Christensen

Dato : 04-12-07 23:12

kop skrev:
> Jeg mener for nylig at have set en ledig stilling hos Frankies i Randers

Tak for tippet, det er det desværre en uddannet mc mekaniker de søger der.

Jeg leder forsat :)

Fra : Lars Olsen

Dato : 05-12-07 09:08

"Lasse Christensen" <lassenc@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Tak for tippet, det er det desværre en uddannet mc mekaniker de søger der.
>
> Jeg leder forsat :)

F.I.Motorcykler i Sorø har i længere tid søgt efter en udd. mc mekaniker,
måske var Finn ved at være mør nok til at ansætte en lærling istedet.

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 05-12-07 11:03

"Lasse Christensen" <lassenc@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Tak for tippet, det er det desværre en uddannet mc mekaniker de søger der.
>
> Jeg leder forsat :)
Prøv at henvende dig til minimotor i Kolding, de søgte en lærling inde på
mc-galleri her forleden.

www.minimotor.dk

--
Mvh/regards Claus Ruglund Jakobsen
ZRX1200R '07 - Audi 80 1.8E '88 +mz etc etc

Fra : Esben

Dato : 05-12-07 04:02

prøv mp motorcykler i odense.
ved de har snakket lidt om at de måske skal have en lærlig til
foråret..

hilsen Esben

Fra : Lasse Christensen

Dato : 05-12-07 19:23

Esben skrev:
> prøv mp motorcykler i odense.
> ved de har snakket lidt om at de måske skal have en lærlig til
> foråret..
>
> hilsen Esben

Jeg takker for svarene, håber selvfølgelig der kommer flere!

De ER taget til efterretning :)

Fra : N/A

Dato : 05-12-07 19:23