Woodoo eller empati?
Fra : Kim Christensen

Dato : 04-12-07 09:13

I går lukkede jeg hundene ind i haven da vi kom hjem fra gåtur. Den
gamle fik lov at komme ind, fordi han nu er gamel, men de andre blev
ude. Det udviklede sig til en jagt i haven, hvor Jaroff trak de to
andre elefanter rundt ved næsen. Lang historie kort, Jaroff, den
fornemme hund glider i noget mudder, og de to andre vælter over ham,
og triller et par omgange i samme mudderpøl. 3 helt tilmudrede hunde
der skal skylles. Det bliver de. Mens jeg vasker dem (udendørs) ser
jeg at den gamle hund som jo slet ikke var med i mudderbadet og er
helt tør, står og ryster sig ihærdigt indenfor, det sker hver gang en
af de andre kommer under bruseren.
Er det empati med ofrene for brusermassakren, eller er det mon en
slags woodoo der får ham til at føle sig våd? Det så i al fald
mærkeligt ud.

Hilsen Kim

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-12-07 21:19

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er det empati med ofrene for brusermassakren, eller er det mon en
> slags woodoo der får ham til at føle sig våd? Det så i al fald

LOL "Man" er vel bare solidarisk med sine søskende. Det er
næppe Voodoo.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-12-07 06:33

[...]

He...!
Her i huset er der kamp om første parket foran brusekabinen..
Især ud fra Cairnterrierens udtryk, ser han ud til at more sig kosteligt
over de to andres "skæbner" under bruseren..
-Ihvertfald indtil det er hans tur..

Mvh. Marie