Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sende rigtigt postkort med eget foto men u~
Fra : Fly

Dato : 03-12-07 19:50

Hejsa!

Jeg så i et TV-program (måske Rabatten) at man på en eller anden hjemmeside
kan uploade sit eget foto og skrive en hilsen til Moster Oda. Kortet bliver
så printet et eller andet sted og sent med almindelig gammeldaws post.Man
skal naturligvis betale et gebyr for print og forsendelse, så det er ikke
noget gratis-gejl jeg er ude efter.

Nogen der kender sådan en service?

Aner ikke om denne gruppe er et helt håbløst sted at starte, men det lugter
da mere af foto end f.eks. af musik

-Fly

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 03-12-07 20:04

Fly wrote:

> [...]
> gammeldaws post.Man skal naturligvis betale et gebyr for print og
> forsendelse, så det er ikke noget gratis-gejl jeg er ude efter.

Hej Fly, dit indlæg handler om indkøb, derfor hører det hjemme i
indkøbs-gruppen - så slet dit indlæg og genpost det i

XFUT

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Fly

Dato : 03-12-07 21:25

Kære politibetjent!

Mit indlæg handler vel ikke om køb når jeg på ingen måde nævner at jeg vil
købe denne tjeneste?!?!

Jeg var blot interesseret i at se hvordan denne tjeneste fungerer, og derfor
startede jeg her.

Hvad med dit indlæg her i dag hvor du anbefaler en at fotografere under en
ganske alm. regnvejrsparaply - handler det ikke om indkøb hvis vi nu
forestiller os at manden ikke har sådan en paraply i forvejen. Eller skal
man på forhånd sende dig en liste over det indbo man ejer for derefter at få
et godt råd fra dig om hvorvidt et indlæg handler om indkøb?!?!

Jeg synes stadig at mit indlæg handler mere om foto end om indkøb. Jeg
spørger jo ikke til f.eks. den billigste tjeneste men blot om der er nogen
der ved hvilken side jeg mener...

Nogle skriver at du skal lukke røven - jeg nøjes med at tænke mit.

-Fly

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 03-12-07 21:43

Du skrev:

> Man skal naturligvis betale et gebyr for print og
> forsendelse, så det er ikke noget gratis-gejl jeg er ude efter.

Så du er tilsyneladne godt klar over, at det er en kommerciel
tjenesteydelse som du efterlyser...

XFUT

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Robert Piil

Dato : 03-12-07 22:27

Fly skrev:

> Nogle skriver at du skal lukke røven - jeg nøjes med at tænke mit.

Ja, ignorer du ham bare. Der kommer sikekrt en forbi der kan svare på
dit spørgsmål.

Robert Piil
<http://piil.org/blog/archives/50-Dont-feed-the-trolls.html>

Fra : Bjarne

Dato : 04-12-07 09:01

> [...]
>
> Aner ikke om denne gruppe er et helt håbløst sted at starte, men det
> lugter da mere af foto end f.eks. af musik

Det vil jeg sq egentlig gerne vide også, jeg ved www.postdanmark.dk engang
understøttede det der, men om de gør det stadigvæk aner jeg ikke.

Jeg følger tråden.

mvh
Bjarne

Fra : Janus

Dato : 04-12-07 19:22

Prøv at se på siden www.mittrykkeri.dk
Jeg tror de kan klarer det du ønsker og prisen ser
heller ikke slem ud. Et postkort koster 11,75 kr. inkl. porto og prisen
falder lidt ved evt. efterfølgende kort.

Mvh
Janus

Fra : Bjarne

Dato : 05-12-07 10:14

> [...]
> heller ikke slem ud. Et postkort koster 11,75 kr. inkl. porto og prisen
> falder lidt ved evt. efterfølgende kort.

Den er go' den der.
Tak for det.

Bjarne