anden gratis dns end gratisdns.dk
Fra : Leif Neland

Dato : 03-12-07 11:40

Jeg er fuldt tilfreds med gratisdns...

Problemet er bare at chefen har købt et par domæner, og den gamle ejer er
ikke til at komme i kontakt med mere.

De ligger på gratisdns, men vi har ikke fået kontooplysninger.

Så hvis vi nu redelegerer domænet væk fra gratisdns på dk-hostmaster (Vi er
admin-c med samme handle som vore andre domæner), så sletter gratisdns
automatisk domænet efter 5 uger, og vi kan flytte det tilbage.

Jeg fandt everydns.net, men dk-hostmaster accepterer den ikke.

Så jeg søger en gratisdns-klon, der har registreret sine nameservere hos
dk-hostmaster.

Findes det?

Leif

PS: Det kan godt klares med noget papirarbejde, hvis man kontakter
support@gratisdns.dk. men jeg ville gerne klare det uden berøring af
menneskehånd

Fra : Niklas Petersen

Dato : 03-12-07 14:38

Leif Neland wrote:
> Så jeg søger en gratisdns-klon, der har registreret sine nameservere hos
> dk-hostmaster.
>
> Findes det?

Måske kan nedenstående bruges?

http://www.zoneedit.com/

http://www.mydomain.com/

Fra : ebbe

Dato : 03-12-07 14:50

"Niklas Petersen" <spam@berta.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Prøv at spørge på gratisdns' forum, når domænerne står i firmaets navn burde
det være muligt også at få adgang til den konto, der styrer dns for
domænerne. Og eventuelt få rettet den tilknyttede email til en adresse, I
har adgang til.
czaren plejer at være til at snakke med.

Ellers er www.directdomain.dk en anden mulighed for gratis dns-service.

--
ebbe
***hvis du bruger vista kan jeg ikke hjælpe dig.***

Fra : Leif Neland

Dato : 03-12-07 15:50

"ebbe" <ebbexxx@xxxamara.dk> skrev i en meddelelse

> Ellers er www.directdomain.dk en anden mulighed for gratis dns-service.

directdomain.dk findes ikke
directdomain.com svarer ikke...

Og hvis den svarede, var deres nameservere så godkendt af dk-hostmaster?

Leif

Fra : ebbe

Dato : 03-12-07 16:00

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse

> "ebbe" <ebbexxx@xxxamara.dk> skrev i en meddelelse

> directdomain.dk findes ikke
> directdomain.com svarer ikke...
>
> Og hvis den svarede, var deres nameservere så godkendt af dk-hostmaster?
min fejl ...... so sorry
forkert adresse. http://www.domaindirect.dk/ (deres servere er godkendt til
dk)

ellers
Skriv til support@gratisdns.dk
Læs her hvad calzone anbefaler:
http://forum.gratisdns.dk/index.php?topic=3124.0
Held og lykke med sagen

ebbe

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-12-07 14:47

Leif Neland skrev:

> De ligger på gratisdns, men vi har ikke fået kontooplysninger.

> Så hvis vi nu redelegerer domænet væk fra gratisdns på dk-hostmaster

Er det ikke nok at forklare GratisDNS at i ejer domænenavnet? Det
kan de overbevise sig om ved at slå det op hos DK-hostmaster hvor
der vel også står en kontaktadresse til jer?

--
Bertel