MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vista smed en patition væk
Fra : Ivan Olsen

Dato : 01-12-07 13:02

er der en måde at gendanne en partition igen, efter vista smed den væk, da
alle mine papirer ligger der samt andre ting ?
jeg havde ikke sat gendannelse til dette drev.
Ivan !

Fra : ai

Dato : 01-12-07 16:15

jeg har hørt om et program kaldet Partition Magic
nogen siger det kan alt ..selv køre på cykel !!!!
prøv om du kan finde det..via google
og så sørg for backup en anden gang..
//ani

Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 01-12-07 16:39

hej med jer
jeg vil lige fortælle dig at Partition Magic desvære ikke kan bruges på
vista, men du skal i stedet brouge Paragon Partition Manager men der er ikke
lige et program som kan rede en partion hvis den er slettet men du kan være
så heldig at det kun er drev bogstavet som er slettet men ellers er der ikke
noget at gøre end at lave det på ny

hilsen jeppe

Fra : Madsen58

Dato : 01-12-07 17:45

"Ivan Olsen" <enghavevej6@mail.dk> skrev i en meddelelse
> er der en måde at gendanne en partition igen, efter vista smed den væk, da
> alle mine papirer ligger der samt andre ting ?
> jeg havde ikke sat gendannelse til dette drev.
> Ivan !
Til redning af data.
http://www.runtime.org/gdb.htm
eller
http://www.pcinspector.de/
--
Hilsen Madsen

Fra : Rado

Dato : 01-12-07 23:20

On Sat, 1 Dec 2007 13:01:54 +0100, "Ivan Olsen" <enghavevej6@mail.dk>
wrote:

>er der en måde at gendanne en partition igen, efter vista smed den væk, da
>alle mine papirer ligger der samt andre ting ?

Programmet her skulle kunne gendanne slettede partitioner, men jeg har
ikke prøvet det selv.

http://terabyteunlimited.com/bootitng.html

ellers prøv at spørge i dk.edb.hardware.drev

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html