MS Windows
briani 27239
64 bit på 32 bit maskine ?
Fra : Erik Greve

Dato : 01-12-07 11:26

Jeg planlægger at købe Vista Premium i OEM versionen.
Den skal i første omgang installeres på en lidt ældre 32 bit maskine,
men på kort sigt skifter jeg til en ny 64 bit PC.
Spørgsmålet er om en 64 bit version af Vista kan køre på den ældre 32 bit
maskine.
Kan man senere opgradere en 32 bit Vista til en 64 bit ?
--
Venlig hilsen
Erik Greve

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 01-12-07 11:33

Samme emne har været oppe at vende d. 30-11-2007

Fra : Erik Greve

Dato : 01-12-07 11:42

"Anders (6400 Sønderborg)" <anders.forst@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Samme emne har været oppe at vende d. 30-11-2007

Ikke helt, det jeg gerne vil vide er, om en 32 bit PC kan køre 64 bit Vista

Fra : Sune Storgaard

Dato : 01-12-07 11:47

> "Anders (6400 Sønderborg)" <anders.forst@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Ikke helt, det jeg gerne vil vide er, om en 32 bit PC kan køre 64 bit
> Vista

Det kan den ikke.

Køber du en ultimate edition (retail) får du både medie med til 64 og 32 bit
udgave, og cdkey'en gælder til begge.

Med oem gælder den stadigvæk til begge, men du får kun medie med til 1
udgave, du skal så selv skaffe den anden.

Fra : Erik Greve

Dato : 01-12-07 17:33

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.invaliDK> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Med oem gælder den stadigvæk til begge, men du får kun medie med til 1
> udgave, du skal så selv skaffe den anden.
Tak for svar det var præsis det jeg efterlyste.

Venlig hilsen
Erik