E-Mail
webnoob 5265
agent 4,2
Fra : Claus Frørup

Dato : 01-12-07 14:25

I min introduktionslinie bruger jeg %from% så der kan stå flg:

>Isang tao pinangalanan, Mathias Vinther
><mvinther@gmail.fjernaltdether.com> nagsulat:

Er der nogen der har et bud på hvordan jeg fjerner mailadressen, så
der kun står navnet på den jeg svarer?
--
Dette er en signatur.
Læs den ikke.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-12-07 16:45

Claus Frørup skrev:

> I min introduktionslinie bruger jeg %from% så der kan stå flg:

> Er der nogen der har et bud på hvordan jeg fjerner mailadressen, så
> der kun står navnet på den jeg svarer?

Brug:

   %Full-Name% skrev:\n

--
Bertel

Fra : Claus Frørup

Dato : 01-12-07 19:02

Isang tao pinangalanan, Bertel Lund Hansen nagsulat:

>Claus Frørup skrev:
klip

>Brug:
>
>    %Full-Name% skrev:\n

Tusinde tak.
--
Dette er en signatur.
Læs den ikke.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-12-07 19:37

Claus Frørup skrev:

> Tusinde tak.

Forresten kan du åbne hjælpen ("Content"), vælge Index-fanen og
skrive "intr" og klikke på "introduction string, composing", så
kan du se hvilke muligheder der er.

Sådan fungerer version 1.93. Hvis ikke det er magen til i 4.2, er
det sikkert ikke så svært at 'oversætte' det.

--
Bertel

Fra : Claus Frørup

Dato : 01-12-07 19:47

> [...]

>Sådan fungerer version 1.93. Hvis ikke det er magen til i 4.2, er
>det sikkert ikke så svært at 'oversætte' det.

Det lader til at være det samme.
--
Dette er en signatur.
Læs den ikke.