Motorcykel legende død..
Fra : PMH

Dato : 01-12-07 00:29

Fra : Harald Blaatand

Dato : 02-12-07 18:48

"PMH" <tjaa@tjaa.dk> wrote in message
news:47509cc6$0$7610$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> http://www.bt.dk/article/20071130/underholdning/71130084/

And nobody seems to care.....

R.I.P Evil Knievel

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 02-12-07 19:07

"Harald Blaatand" <bigtwincam88@larsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> "PMH" <tjaa@tjaa.dk> wrote in message
> news:47509cc6$0$7610$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> >
> > http://www.bt.dk/article/20071130/underholdning/71130084/
> >

> And nobody seems to care.....
>
> R.I.P Evil Knievel

Åh jo - men min første tanke, da jeg så linket, var: hvorfor i hede hule
finder BT på at sætte et dødsfald under underholdning ?

Men the Eviel Knievel er jo mere end et legende over dammen - han er jo for
længe siden blevet et dagligdags synonym for enhver vovehals.
Faktisk utroligt at han overlevede længe nok til at opnå det, når man ser på
hans bedrifter.
Han lavede nogle utrolige stunts længe før andre rigtigt turde drømme om så
store ting - ordet "dødsønske" har tit ligget mig i baghovedet, når jeg har
læst om hans stunts.

Men når man ser tidens MC-konkurrencer og rekord-forsøg må man sige at han
ikke har levet forgæves.
Han viste vejen op - og sommetider lidt for hurtigt ned igen...

--
Jesper Hedegaard

Suzuki Svage når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : Harald Blaatand

Dato : 03-12-07 19:26

"Jesper Hedegaard" <skrub@af.nu> wrote in message

> [...]

han
> ikke har levet forgæves.
> Han viste vejen op - og sommetider lidt for hurtigt ned igen...

Jeg undrede ´mig også lidt over placeringen i underholdnings afdelingen.

Ingen tvivl om at han har inspireret mange´stuntmænd og " vovehalse"

Steen