MS Windows
briani 27239
Windows Vista gemmer ikke password.
Fra : Flemming Larsen

Dato : 30-11-07 18:40

Hej .
Jeg skulle installere min fars nye pc'er, men kan ikke få den til gemme
passwords i internet explorer, og heller ikke i outlook.
Jeg har sat flueben ved at den skal gemme password, men hver gang man skal
sende/hente post, spørger den efter det alligevel.
Den kan heller ikke gemme oplysninger om hans homebank (brugernr. osv.)
Styresystemet er Windows Vista, og officepakken er 2003.

Mvh. Flemming

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 03-12-07 11:58

On Fri, 30 Nov 2007 18:40:07 +0100, "Flemming Larsen"
<flemming@formel1klubben.dk> wrote:

> [...]
>Den kan heller ikke gemme oplysninger om hans homebank (brugernr. osv.)
>Styresystemet er Windows Vista, og officepakken er 2003.

Vedr. Outlook under Vista: Problemet med, at password ikke gemmes, er
kendt i Outlook 2002, men burde være løst i Outlook 2003.
Se noget om problemet her:

http://forums.techarena.in/showthread.php?t=676415

Microsoft skriver noget om problemet her (selv om Vista i dette
tilfælde ikke er involveret):

http://support.microsoft.com/Default.aspx?id=290684

Mht. det tilsvarende problem i Internet Explorer og homebank har jeg
desværre ikke noget at bidrage med - men måske er der en forbindelse
til Outlook-problemet?
--
Venlig hilsen
Gert