Er Allan sur?
Fra : Towli

Dato : 30-11-07 18:28

Hej

Når jeg forsøger at komme ind på www.allanolsen.dk ender jeg på google.dk.
Er det fordi hr. Olsen har banned min ip (fra andre maskiner kan jeg godt)?
Kan det være noget lokalt på min maskine?

/T

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 30-11-07 19:44

Den Fri, 30 Nov 2007 18:27:45 +0100 skrev Towli:

> [...]
> google.dk. Er det fordi hr. Olsen har banned min ip (fra andre maskiner
> kan jeg godt)? Kan det være noget lokalt på min maskine?

Nu er Allan jo en gæv Nordjyde, og sådanne "banner" skam ikke nogen

Tror du ikke nærmere, at du har fået et "Hijack" virus på din computer.
Jeg fik engang et sådant virus, som førte alle mine Google søgninger til
et bestemt site, selvom adresserne indikerede, at jeg ville få de sites
jeg søgte.
Der findes forskellige "anti hijack" programmer - prøv at søge på Google,
ha-ha.

Karl Erik Christensen

Fra : QBIC [6400]

Dato : 01-12-07 22:49

Prøv med den her
http://www.allanolsen.dk/web/Default.asp?WEB=1

Virker fint her, tror ikke han banner din ip

/ Niels

Fra : Towli

Dato : 02-12-07 18:35

Den putter mig åsse ind på Google.dk.

(Det er kune allanolsen.dk der gør det...Det er vildt underligt)

/T

Fra : Ole C

Dato : 02-12-07 20:51

Towli skrev blandt andet:

> Den putter mig åsse ind på Google.dk.
>
> (Det er kune allanolsen.dk der gør det...Det er vildt underligt)

Nej - det er "snavs".
Prøv at scanne med SuperAntiSpyware: http://www.superantispyware.com/

--
vh
Ole C

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 02-12-07 21:12

Towli wrote :

> Når jeg forsøger at komme ind på www.allanolsen.dk ender jeg på google.dk. Er
> det fordi hr. Olsen har banned min ip (fra andre maskiner kan jeg godt)?
> Kan det være noget lokalt på min maskine?

Prøv en anden DNS-server - f.eks. 208.67.222.222 fra opendns.com.

--

/klaus

Hold din (udbyders) mailserver fri for spam;
krypter din email-adresse til højre for "@".