Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital fotoramme
Fra : Geir Magne Lauritzen

Dato : 29-11-07 22:32

Noen anbefalinger ,10" og hvilken har best bilde.

Geir Magne Lauritzen

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-07 21:39

"Geir Magne Lauritzen" <gmlaur@online.no> skrev i en meddelelse
> Noen anbefalinger ,10" og hvilken har best bilde.
>
> Geir Magne Lauritzen

Iøvirgt, hvorfor er den smart ?
Levetid på batteri er vel under 10 timer.

Fra : Thomas Corell

Dato : 01-12-07 09:16

Eque wrote:

> Iøvirgt, hvorfor er den smart ?
> Levetid på batteri er vel under 10 timer.

Nogle steder kan man få en kontinuerlig strømforsyning, ud af nogle
huller i væggen. Ved ikke om det er opreklameret ;)

Vh
Thomas

--
Don't waste space

Fra : Robert Piil

Dato : 03-12-07 22:24

Thomas Corell skrev:
> Nogle steder kan man få en kontinuerlig strømforsyning, ud af nogle
> huller i væggen. Ved ikke om det er opreklameret ;)

Det er stærkt overvurderet. Jeg kan godt huske hvor lang min arbejdsdag
blev, da en gravko gravede et elkabel over, samtidig med vi lavede
vedligehold på nødstrømsanlæget

Robert Piil

Fra : m0rt3n

Dato : 02-12-07 01:11

"Geir Magne Lauritzen" <gmlaur@online.no> skrev i en meddelelse
> Noen anbefalinger ,10" og hvilken har best bilde.
>
> Geir Magne Lauritzen

Jeg har en Braun Digiframe 8008 (800x600 opløsning), dog kun en 8 tommer for
deres 10" havde ikke en bedre opløsning. Godt billede! Jeg gav 1.500 for den
fra Tyskland. Det er måske lige før jeg kunne have købt en fladskærm og sat
en gammel pc til, men det er nu pænere med en fotoramme.
m0rt3n

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 02-12-07 10:06

m0rt3n wrote:

> Jeg gav 1.500 for den
> fra Tyskland. Det er måske lige før jeg kunne have købt en fladskærm og sat
> en gammel pc til, men det er nu pænere med en fotoramme.
> m0rt3n

Hej m0rt3n, dit svar handler om indkøb, derfor hører det hjemme i
indkøbs-gruppen - så slet dit indlæg og genpost det i

XFUT

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Leif Langgaard

Dato : 02-12-07 11:07

> Hej m0rt3n, dit svar handler om indkøb, derfor hører det hjemme i
> indkøbs-gruppen - så slet dit indlæg og genpost det i

Nils, nu skriver vi december, vi er kommet i julemåneden, og vi skal være
gode ved hinanden, så vil du ikke nok være sød ikke at lave alle disse meget
lidt smarte bemærkninger til diverse indlæg, som _du_ finder så graverende
off-topic.
Det kan jo ikke være sjovt for dig at se at de allerfleste er totalt
ligeglade med dine indlæg og dit "futteri".
Du burde bruge energien på familien, og så selvfølgelig her i grupperne,
alle ved jo at du er den på nettet der ved mest om de emner der debateres
(uanset emne), brug din viden til at lære fra dig, der er jo mange der gerne
vil, men nok alligevel aldrig kommer op på dit nivou, men hjælp dem, vær
overbærende overfor de uvidende.

De bedste julehilsner Leif Langgaard.

Fra : John

Dato : 02-12-07 16:03

Eller sagt på en anden måde: Nils Luk røven!

God Jul

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 03-12-07 08:19

Thomas Corell <nospamplease@corell.dk> on lørdag 1. december 2007 at 9:16
+0100 wrote:
>Nogle steder kan man få en kontinuerlig strømforsyning, ud af nogle
>huller i væggen. Ved ikke om det er opreklameret ;)

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Geir Magne Lauritzen

Dato : 05-12-07 23:53

Takk for seriøse svar