Flash og Firefox på Linux
Fra : none

Dato : 07-11-07 14:36

Hej

har I også oplevet at flashpræsentationer dækker for menuer på visse web
sider?

Jeg kører Fedora 7 med alt opdateret og oplever f.eks. på www.qnx.com at
jeg ikke kan se på menuerne, osm skvatter ned bag flashen øverst på siden.

Kan det problem løses hos mig med nogle indstillinger - eller er det et
mere generelt problem?

/Klaus

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 07-11-07 15:20

none wrote:
> Hej
>
> har I også oplevet at flashpræsentationer dækker for menuer på visse web
> sider?

Hvis du installerer adblock plus i firefox kan du blokere for
reklameflashen på den side, så kan du bruge menuerne.

Mogens

Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08

Fra : none

Dato : 07-11-07 16:10

Mogens Kjaer wrote:

> Hvis du installerer adblock plus i firefox kan du blokere for
> reklameflashen på den side, så kan du bruge menuerne.

Tænk sig, jeg har glædet mig ved AddBlock i temmelig lang tid, men da
ikke skænket den tanke at det kunne slå flash'er ned.

Tak for hintet Mogens.

/Klaus

Fra : Ivar Madsen

Dato : 07-11-07 20:32

none wrote:

> [...]
>
> Kan det problem løses hos mig med nogle indstillinger - eller er det et

Ikke noget problem her, med firefox 2.0.0.8 under Mandriva 2008.0 64 bit.

Ivar Madsen

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 08-11-07 12:49

Ivar Madsen wrote:

> Ikke noget problem her, med firefox 2.0.0.8 under Mandriva 2008.0 64 bit.

64 bit med flash installeret?

Hvis ikke du har flash ser du ikke problemet.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 11-11-07 07:21

Mogens Kjaer wrote:

> 64 bit med flash installeret?
> Hvis ikke du har flash ser du ikke problemet.

Jeg har denne flash installeret.

,----[ ]
| Shockwave Flash
|
| Fil navne: npwrapper.libflashplayer.so
| Shockwave Flash 9.0 r48
|
| MIME Type Beskrivelse endelser Aktiveret
| application/x-shockwave-flash Shockwave Flash swf Ja
| application/futuresplash FutureSplash Player spl Ja
`----

Ivar Madsen

Fra : lejf jessen

Dato : 08-11-07 11:30

none skrev:
> [...]
> jeg ikke kan se på menuerne, osm skvatter ned bag flashen øverst på siden.

Hej!

Ikke noget problem her med Firefox 2.0.0.8 og Ubuntu 7.10.
--
Mvh. lejf
ubuntu 7.10 gutsy.

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 08-11-07 12:49

lejf jessen wrote:
> Ikke noget problem her med Firefox 2.0.0.8 og Ubuntu 7.10.

Og flash?

Hvis du ikke har flash installeret ser du ikke problemet
på den omtalte side.

Fra : Brian Alexandersen

Dato : 09-11-07 15:09

none wrote:

> [...]
>
> Kan det problem løses hos mig med nogle indstillinger - eller er det et

Jeg har problemet med min Firefox 2.0.0.8 på Ubuntu 7.10.

Og ja til Mogens. Der er flash installeret

--
Med venlige hilsen
   Brian Alexandersen

This message is written in 100% recycled electrons.