MS Windows
briani 27239
svchost.exe - hvordan og hvorledes
Fra : Torben

Dato : 29-11-07 22:04

Hej

Hvis jeg åbner windows jobliste er der et program der hedder svchost.exe der
kører 8 (otte) gange på listen. Skal den køre så mange gange eller kan jeg
gøre noget ved det? Syntes min computer er blevet så helv**** langsom.

mvh

Torben

Fra : Ole C

Dato : 29-11-07 22:53

Torben skrev blandt andet:

> [...]
> svchost.exe der kører 8 (otte) gange på listen. Skal den køre så
> mange gange eller kan jeg gøre noget ved det? Syntes min computer er

Det er formentlig helt normalt. På min kører der i øjeblikket 5 udgaver.
Men prøv at scanne maskinen for virus og spyware.

--
vh
Ole C

Fra : Jama

Dato : 30-11-07 00:41

"Torben" <torben@FJERNDETTEka-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der kører 8 (otte) gange på listen. Skal den køre så mange gange eller kan

Dette fik jeg da jeg Googlet. Så den skal ikke røres
Mvh.Jama