MS Windows
briani 27239
Kalender Generator
Fra : urlex

Dato : 28-11-07 14:02

Jeg kan ikke få den her site til at virke http://kalendersiden.dk/
Hvor kan jeg ellers lave min egen kalender ?
vh urlex

Fra : Holst

Dato : 28-11-07 22:14

urlex wrote:

> Jeg kan ikke få den her site til at virke http://kalendersiden.dk/

Det kan man undre sig over. Jeg har uden problem brugt den tidligere, og
den virker stadig fint. Når du trykker på "Lav kalender" (eller hvad der
nu står på knappen) returnerer den en PDF-fil.

Fra : Pico

Dato : 29-11-07 00:02

Holst wrote:

> Det kan man undre sig over. Jeg har uden problem brugt den tidligere,
> og den virker stadig fint. Når du trykker på "Lav kalender" (eller
> hvad der nu står på knappen) returnerer den en PDF-fil.

Har lige brugt den, virker fint
--
MVH
Pico

Fra : Ole Christiansen

Dato : 29-11-07 09:04

"urlex" <rolex6996@kokage.dk> skrev i en meddelelse
Jeg kan ikke få den her site til at virke http://kalendersiden.dk/
Hvor kan jeg ellers lave min egen kalender ?
vh urlex

Jeg bruger Google kalender. Den kan du sætte til at sende en daglig mail.

Mvh Ole

Fra : nivS1978@gmail.com

Dato : 29-11-07 01:04

On Nov 28, 10:02 pm, urlex <rolex6...@kokage.dk> wrote:
> Jeg kan ikke få den her site til at virke http://kalendersiden.dk/
> Hvor kan jeg ellers lave min egen kalender ?
> vh urlex

Prøv google, de har også en gratis kalender og den kan en masse smart.

Hans...

Fra : Rado

Dato : 29-11-07 22:03

On Wed, 28 Nov 2007 13:02:10 -0800 (PST), urlex <rolex6996@kokage.dk>
wrote:

>Jeg kan ikke få den her site til at virke http://kalendersiden.dk/
>Hvor kan jeg ellers lave min egen kalender ?

Du kan hente et gratis program her:

http://www.waseo.de/articles.php?lng=en&pg=47

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html