MS Windows
briani 27239
billeder i Picasa 2
Fra : Hm

Dato : 28-11-07 21:14

Hej, jeg kan simpelt hen ikke finde ud af hvordan man sætter flere billeder
sammen til et.
er der nogen der kan hjælpe
Hanne

Fra : Per

Dato : 28-11-07 21:29

Hm wrote:
> Hej, jeg kan simpelt hen ikke finde ud af hvordan man sætter flere
> billeder sammen til et.
> er der nogen der kan hjælpe
> Hanne

Marker de billeder du vil lave en collage af

Derefter - opret - billedcollage

/Per

Fra : emj

Dato : 28-11-07 21:36

Hm skrev:

>Hej, jeg kan simpelt hen ikke finde ud af hvordan man sætter flere billeder
>sammen til et.
>er der nogen der kan hjælpe

Marker de 6 billeder, du vil have samlet til 1
Vælg Collage
Vælg Type: Billedgitter
Vælg den mappe, collagen skal gemmes i
Vælg Opret.

Så har du din collage. (9 billeder-nederste række er gentagelse af
øverste række)
Du kan nu beskære dit billede, så der kun er 6 billeder og ingen
gengangere.

Picasa kan ikke lave det anderledes.

Hilsen emj

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-11-07 21:54

Hm skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Hej, jeg kan simpelt hen ikke finde ud af hvordan man sætter
> flere billeder sammen til et.
> er der nogen der kan hjælpe
> Hanne

Det har ikke meget med styresystemet Windows at gøre, så det
ville nok passe bedre ind i gruppen news:dk.edb.gratik eller evt.
news:dk.fritid.foto (evt. .billedsnak)

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Hm

Dato : 29-11-07 18:14

> [...]

tak til jer begge for tippene jeg prøver om jeg kan få det til at virke.

Hanne