MS Windows
briani 27239
Stavekontrol i VISTA
Fra : bbj

Dato : 28-11-07 07:26

Hvordan får man Dansk stavekontrol i VISTA, der er kun 4 sprogmugligheder
hvoraf der ikke er nogen på Dansk.

M.V.H
bbj

Fra : Jama

Dato : 28-11-07 10:59

"bbj" <bjarnebo@danbbs.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan får man Dansk stavekontrol i VISTA, der er kun 4 sprogmugligheder
> hvoraf der ikke er nogen på Dansk.
>
> M.V.H
> bbj

Jeg troede de kunne hentes på Windows side? Men der tager jeg måske fejl.
Mvh.Jama

Fra : bbj

Dato : 28-11-07 11:48

Ja det troede jeg også, men der er ikke så man kan opdatere Windows mail.
bbj

Fra : Akadut

Dato : 28-11-07 12:30

"Jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> "bbj" <bjarnebo@danbbs.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg troede de kunne hentes på Windows side? Men der tager jeg måske fejl.
> Mvh.Jama

Spørgsmålet er tåbeligt, og det er svaret også.

Fra : Marni

Dato : 30-11-07 12:23

"Akadut" skriblede;

> Spørgsmålet er tåbeligt, og det er svaret også.

Der findes ikke tåbelige spørgsmål, kun tåbelige svar.

Knudse.

Fra : Akadut

Dato : 30-11-07 22:27

"Marni" <fake@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Akadut" skriblede;

> Der findes ikke tåbelige spørgsmål, kun tåbelige svar.
>
> Knudse.

Ha. Her taler børnesocialhavepædagogen nok. Ha.

Fra : Ole C

Dato : 28-11-07 12:07

bbj skrev blandt andet:

> Hvordan får man Dansk stavekontrol i VISTA, der er kun 4
> sprogmugligheder hvoraf der ikke er nogen på Dansk.

Mon ikke dit spørgsmål drejer sig om Windows Mail og ikke styresystemet
Vista?
Så er du i forkert gruppe. Prøv dk.internet.software.mail+news hvor
spørgsmålet har været oppe flere gange - og hvor svaret har været, at
der ikke er dansk stavekontrol i Windows Mail, heller ikke selvom du har
Office installeret.

--
vh
Ole C

Fra : bbj

Dato : 28-11-07 15:10

Tak for det, så er det jo igen en konstatering at VISTA er kommet på market
for tidligt!.
bbj

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-11-07 15:38

Den 28-11-07 15.09 skrev bbj følgende:
> Tak for det, så er det jo igen en konstatering at VISTA er kommet på market
> for tidligt!.

Det er ikke et problem med Vista som sådan. Microsoft havde bare "glemt"
at starte forbedringen af Outlook Express lidt tidligere, Windows Mail
endte derfor med at blive et "halvt" produkt. Der udvikles ikke mere på
Windows Mail, i stedet vil Microsoft have brugerne til at gå over til
Windows Live Mail.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Polimiken - en levende netavis, der tør, hvor selv Ekstra Bladet tier.

Fra : nivS1978@gmail.com

Dato : 28-11-07 08:22

On Nov 28, 7:26 am, "bbj" <bjarn...@danbbs.dk> wrote:
> Hvordan får man Dansk stavekontrol i VISTA, der er kun 4 sprogmugligheder
> hvoraf der ikke er nogen på Dansk.
>
> M.V.H
> bbj

I Office findes der noget som hedder Proofing Tools Kit, der kan man
installere stavekontrol til alverdens sprog. Prøv at søg efter det om
det ikke er det du har brug for? Jeg ved så ikke om det hedder noget
andet til Vista eller office 2008.

Hans...