MS Windows
briani 27239
Vedr. formatering af én ud af 2 partitione~
Fra : Ukendt

Dato : 28-11-07 00:47

Jeg har 1 fysisk harddisk med 2 partitioner C og D. På C ligger Windows XP
Home SP2 og på D ligger alle dokumenter og billeder osv.
Hvis jeg vil formatere C og beholde D, kan jeg så bare boote fra Windows
cd'en og så vælge at formatere og installere Windows på drev C? Kan jeg være
sikker på at drev D er intakt bagefter?

Mvh
Morten

Fra : Ole C

Dato : 28-11-07 01:03

Morten skrev blandt andet:

> [...]
> Windows cd'en og så vælge at formatere og installere Windows på drev
> C? Kan jeg være sikker på at drev D er intakt bagefter?

Ja.

--
vh
Ole C