MS Windows
briani 27239
Driver til scanner til Vista
Fra : bbj

Dato : 25-11-07 22:11

Jeg har forsøgt at installere min ACER 640 scanner i VISTA men Vista kan
ikke finde driverne.

Hvad gør jeg?

på forhånd tak
bbj

Fra : Gamle

Dato : 25-11-07 22:25

bbj wrote:
> Jeg har forsøgt at installere min ACER 640 scanner i VISTA men Vista
> kan ikke finde driverne.
>
> Hvad gør jeg?

Prøv om denne kan hjælpe http://www.driverzone.com/category.php?cat=17
Kan ikke finde Vista driver til din scanner.

Mvh.
Torben

Fra : Fietsenmaker

Dato : 26-11-07 07:38

bbj skrev:
> Jeg har forsøgt at installere min ACER 640 scanner i VISTA men Vista kan
> ikke finde driverne.
>
> Hvad gør jeg?
>
> på forhånd tak
> bbj
Du kan ringe til Acer på tlf. 38 48 73 42

Fra : bbj

Dato : 27-11-07 00:24

Er det ACER i Danmark, da jeg ikke kan slå nummeret op i KRAK, derfor blev
jeg i tvivl.
bbj

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-07 01:01

"bbj" <bjarnebo@danbbs.dk> skrev i meddelelsen
> Er det ACER i Danmark, da jeg ikke kan slå nummeret op i KRAK, derfor blev
> jeg i tvivl.
> bbj

Acer Support: Software og Hardware support samt henvendelse ved reparationer
Åbningstider: Mandag - Tirsdag 9:00 - 17:00 Onsdag - Fredag 9:00 - 18:00
Telefon: 33 70 20 70
http://www.acer.dk/public/page6.do?sp=page6&dau11.oid=404&inu19.current=404&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=5&CountryISOCtxParam=DK&LanguageISOCtxParam=da&ctx3=-1&ctx4=Danmark&crc=302603670

--
med venlig hilsen / BC

Fra : bbj

Dato : 27-11-07 01:03

Jeg takker for det.
M.V.H
bbj

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-07 01:25

> Jeg takker for det.
> M.V.H
> bbj

Jeg kan slet ikke finde noget om scannere hos Acer
Hedder de noget andet?
Til gengæld fandt jeg en driver til min Acer skærm
Bc

Fra : bbj

Dato : 27-11-07 09:23

Den er fra april 2000, det er en flatbed-scanner og der står ACER640BT
modelnr. 6699-OTE
bbj

Fra : Akadut

Dato : 27-11-07 10:24

"Bc" <None> skrev i en meddelelse

> [...]
>>
> Jeg kan slet ikke finde noget om scannere hos Acer
> Hedder de noget andet?
> Til gengæld fandt jeg en driver til min Acer skærm

Flot. Skærme bruger ikke driver.

Fra : Lars E. P.

Dato : 27-11-07 10:31

Tue, 27 Nov 2007 10:23:51 +0100, skrev "Akadut" <akadut@div.xx> :

>Flot. Skærme bruger ikke driver.

Vrøvl, selvfølgelig gør de det.

Hilsen Lars

Fra : bbj

Dato : 27-11-07 10:49

Jeg har lige talt med ACER-forhandlerne på tlf. 33702070, de kunne ikke
hjælpe da dette produkt var udgået.
Så jeg vil være meget glad hvis der er nogen der ved hvad man så gør eller
om andre driver kan bruges.
M.V.H.
bbj

Fra : Lars E. P.

Dato : 27-11-07 11:06

Tue, 27 Nov 2007 10:49:21 +0100, skrev "bbj" <bjarnebo@danbbs.dk> :

> [...]
>hjælpe da dette produkt var udgået.
>Så jeg vil være meget glad hvis der er nogen der ved hvad man så gør eller

Jeg har direkte fået at vide, at min HP-scanner ikke kan bruges med
Vista. Og den er endda væsentlig nyere end din.

Så der er nok ikke andet at gøre end at investere i en ny scanner -
men de kan jo også købes til en rimelig pris.

Hilsen Lars

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-07 11:13

> [...]
> hjælpe da dette produkt var udgået.
> Så jeg vil være meget glad hvis der er nogen der ved hvad man så gør eller

Jeg tør ikke sige om du kan bruge noget herfra
Du må jo nok prøve dig frem.
http://www.opendrivers.com/categorycompany/16/16/scanner-acer-free-driver-download.html

http://www.scanner-drivers.com/drivers/12/12121.htm
--
med venlig hilsen / BC

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-07 11:18

> [...]
> hjælpe da dette produkt var udgået.
> Så jeg vil være meget glad hvis der er nogen der ved hvad man så gør eller

Her er en til du kan kigge på
http://www.nodevice.com/driver/company/ACER/Scanner.html

--
med venlig hilsen / BC

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-07 10:51

"Akadut" <akadut@div.xx> skrev i meddelelsen

> Flot. Skærme bruger ikke driver.
Det kan godt være Men nu er min skærm ikke en ukendt pnp skærm mere
Nu står den som Acer AL2216W.
Og så vidt jeg kan se står der Monitor Driver her eller hvad?
http://support.acer-euro.com/drivers/monitor/al2216.html
--
med venlig hilsen / BC

Fra : bbj

Dato : 27-11-07 13:19

Det er ikke en skærm, men en SCANNER
bbj

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 27-11-07 19:36

"Bc" <None> skrev :

>Det kan godt være Men nu er min skærm ikke en ukendt pnp skærm mere
>Nu står den som Acer AL2216W.

Det er også det eneste den gør, selve driveren er den, der i
Windows.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-07 20:39

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i meddelelsen

> Det er også det eneste den gør, selve driveren er den, der i
> Windows.
>
> --
> Kerim
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)
Det ved jeg da godt det er jo kun en info og en icm fil
Det irreterede mig bare at en Acer Computer ikke kunne
genkende en Acer skærm Når min HP kan.
--
med venlig hilsen / BC
I considered atheism but there weren't enough holidays.