MS Windows
briani 27239
Virus program Trend 2008
Fra : Stone

Dato : 25-11-07 11:15

ved ikke om det er det rigtige sted

men det har noget med Min XP at gøre når jeg vil opdatere så kom der den
her meddelsei en box

Kan ikke opdatere . Din Beskyttelse Kontroller at din internetforbindelse
fungerer.

Og der er ikke noget i vejen med min Internet forbindelse

Mvh Steen

Fra : Jama

Dato : 25-11-07 17:49

"Stone" <brol@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fungerer.
>
> Og der er ikke noget i vejen med min Internet forbindelse

Prøv i Virus gr. De ved mere.
Mvh.Jama

Fra : Stone

Dato : 25-11-07 18:34

"Jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse news:4749a776$0$2094>
> Prøv i Virus gr. De ved mere.
> Mvh.Jama

Nu du var så flink at svare ,så kan du osse sige hvad den nyhedsgruppe
hedder

Fra : reno

Dato : 25-11-07 18:45

det tror jeg nok at jeg ved, dk.edb.sikkerhed.virus
nvh. reno

Fra : Stone

Dato : 25-11-07 18:49

Takker Reno for dit hurtige svar

Mvh Steen

Fra : Jama

Dato : 27-11-07 03:09

> [...]
> hedder
>
>OK det var en fejl, nok fordig jeg selv har de fleste News Grupper, og ved
sorry.
Mvh.Jama