MS Windows
briani 27239
Lommeregner dukker ofte op?
Fra : plougorama@gmail.com

Dato : 20-11-07 02:20

Hej

En af mine kolleger op tit (mange gange dagligt) at en lommeregner
popper op midt i at hun er ved at skrive en sætning (i Word).. Det er
temmelig forstyrrende.

Vi ved ikke, om det er fordi hun rammer en tastekombination, der åbner
lommeregneren, eller om der er noget der
får lommeregneren til at åbne af sig selv.

Kan der være noget I Windows XP, hvor der kan være sat noget op, kan
det være virus eller hvad kan det være?
Pga. rettigheder har vi ikke selv mulighed for at installere og køre
en scanning. Ellers kunne det måske være en mulighed?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Rado

Dato : 20-11-07 11:12

On Tue, 20 Nov 2007 01:19:56 -0800 (PST), plougorama@gmail.com wrote:

>En af mine kolleger op tit (mange gange dagligt) at en lommeregner
>popper op midt i at hun er ved at skrive en sætning (i Word).. Det er
>temmelig forstyrrende.

En macro?

Ellers prøv evt. dk.edb.tekst.ms-word

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html

Fra : KentBM

Dato : 20-11-07 22:28

plougorama@gmail.com skrev:
> Vi ved ikke, om det er fordi hun rammer en tastekombination, der åbner
> lommeregneren, eller om der er noget der
> får lommeregneren til at åbne af sig selv.

<start-tast> + R åbner Run/kør boksen. Hvis der i denne boks står Calc,
så vil lommeregneren starte. Det er det eneste, jeg lige kan komme på.

--

Kent

Fra : Lars E. P.

Dato : 21-11-07 09:44

Tue, 20 Nov 2007 22:28:22 +0100, skrev KentBM
<kentF_JERNmagnussen@aim.com> :

><start-tast> + R åbner Run/kør boksen. Hvis der i denne boks står Calc,
>så vil lommeregneren starte. Det er det eneste, jeg lige kan komme på.

Vrøvl, de to ting har intet med hinanden at gøre.

Hilsen Lars

Fra : Kurt Brixen

Dato : 21-11-07 10:50

> [...]

>En af mine kolleger op tit (mange gange dagligt) at en lommeregner
>popper op midt i at hun er ved at skrive en sætning (i Word).. Det er

Hvis det er et tastatur med ekstra taster, fx Logitech, kan det være hun rammer
lommeregnertasten. Den sidder øverst til højre på mit tastatur og kan sagtens
rammes af et ærme el. lign. hvis jeg rækker efter noget på bordet.

--

Venlig hilsen
Kurt Brixen